خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع مقاله تحقیق مقاله ترجمه شده نمونه سوالات پاورپوینت وسایر محصولات

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله مرز مارتنزیتی براساس اندازه گیری های مغناطیسی در نمودار WRC-1992

    دسته :

    مکانیک

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده 23
    قیمت : 10000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مرز مارتنزیتی براساس اندازه گیری های مغناطیسی در نمودار WRC-1992 :

ترجمه مقاله مرز مارتنزیتی براساس اندازه گیری های مغناطیسی در نمودار WRC-1992

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: A Martensite Boundary on the WRC-١٩٩٢ Diagram
عنوان فارسی مقاله: مرز مارتنزیتی، براساس اندازه گیری های مغناطسی و آزمون های خمیدگی لایۀ طولی برای نمودار WRC-١٩٩٢
دسته: مکانیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٣
چکیده ترجمه:
خط  مرز مارتنزیت بالای از نمودار شافلر برای  فلزات جوش فولاد ضدزنگ را می توان به نمودار WRC-١٩٩٢ جابجا کرد. با اینحال، اندازه گیری های مغناطیسی و آزمون ها خمیدگی لایۀ طولی  فلزات جوش تطابق خوب و مفید با این مرز را نشان نمی دهد. بسیاری از ترکیبات رسوب اکی والان های کروم و نیکل کمتر از اکی والان مرز مارتنزیت جابجا شدۀ شافلر هچ گونه مارتنزیت رسوب شده را نشان نمی دهد و آزمون خمیدگی لایۀ طولی  ٢T را پشت سر می گذراند. براساس اندازه گیری های مغناطیسی و آزمون های خمیدگی تقریبا ١٠٠ ترکیب فلزی جوش که به صورت رسوبات قوسی غوطه ور تک عبور بر روی فولاد نرم ASTM A٣۶ بدست آمد، مرز مارتنزیتی جدیدی برای افزودن به نمودار WRC-١٩٩٢ پیشنهاد می شود. این مرز ترکیباتی که نسبت به مارتنزیت واکنش نشان نمی دهند و  آزمون خمیدگی لایۀ طولی  ٢T را پشت سر می گذرانند را از ترکیباتی که وجود مارتنزیت رسوب شده را نشان می دهند و در آزمون خمیدگی شکست می خورند، جدا می کند. از آنجا که منگنز در نمودار WRC-١٩٩٢ قسمتی از اکی والان کروم و اکی والان نیکل نیست،  خط مختص سطح Mn لحاظ شده در آزمون ها –تقربا ١%،  میباشدکه برای کلاد کردن (پوشاندن) قسمت اعظم فولاد ضد زنگ و موقعیت های اتصال فلزی غیرمشابه مناسب است. این خط احتمالا برای رسوباتی که محتوی Mn خیلی زیاد هستند،  نقش محافظتی ایفا می کند.
کلیدواژه: مارتنزیت، فولاد ضدرزنگ، فلز جوش، نمودار WRC-١٩٩٢، پوشش(کلاد)، اتصال فلز غیرمشابه
مقدمه:
نمودار WRC-١٩٩٢ (مرجع ١) برای فلزات جوش فولاد ضد زنگ توسط موسسۀ بین المللی جوشکاری (IIW)به عنوان دقیق ترین و مرجح ترین نمودار تشکیل به منظور برآورد و پیش بینی فریت در فلزات جوش فولاد ضدزنگ فریتی- آستنیتی دولایه و ظاهرا آستنیتی به رسمیت شناخته شده است (مرجع ٢).  در نتیجه،  این نمودار با ASME Boiler and Pressure Vessel Code همراه با ضمیمۀ ١٩٩۴زمستان آن ثبت شد. علاوه بر صحت پیش بینی کنندگی بهتر از نمودار DeLong (مرجع ۴)،  نمودار WRC-١٩٩٢ گسترۀ پیش بینی را تا ماکسیسمم ١٠٠ FN گسترش می دهد. بااینحال، نمودار شافلر خیلی قدیمی (مرجع ۵) مطابق شکل ١،  همواره برا پش بینی فریت در پوشاندن (کلاد) و اتصال فلز غیرمشابه (مرجع ۶) در قسمت های بزرگ مورد استفاده قرار می گیرد.

ترجمه مقاله مرز مارتنزیتی براساس اندازه گیری های مغناطیسی در نمودار WRC-1992

قیمت : 10000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 12 دی 1395برچسب: مارتنزیت, فولاد ضدرزنگ, فلز جوش, نمودار WRC-١٩٩٢, پوشش(کلاد), اتصال فلز غیرمشابه,ترجمه مقاله مرز مارتنزیتی براساس اندازه گیری های مغناطیسی در نمودار WRC-1992, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , intelfil.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com