خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع مقاله تحقیق مقاله ترجمه شده نمونه سوالات پاورپوینت وسایر محصولات

ترجمه مقاله کنترل یک ریزشبکه دارای منابع متعدد - جزیره‌ای شدن و محدودسازی جریان

عنوان انگلیسی مقاله: Control of a Multiple Source Microgrid With Built-in Islanding Detection and Current Limiting
عنوان فارسی مقاله: کنترل یک ریزشبکۀ دارای منابع متعدد با توانائی تشخیص درونی جزیره‌ای شدن و محدودسازی جریان
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 16
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
چکیده - روشی برای کنترل یک محیط ریزشبکه‌ای با منابع انرژی پراکنده و رابط مبدل منبع ولتاژ که دارای چند منبع انرژی است، تحلیل شده و به تایید می‌رسد. این روش کنترلی به گونه‌ای طراحی شده است که در هر دو حالت عملکرد متصل به شبکه و جزیره‌ای کار کرده و بین این دو حالت یک گذرای صاف و نرمی را فراهم می‌کند. دیگر ویژگی‌های این روش کنترلی شامل تشخیص جزیره‌ای شدن با پسخور مثبت و محدودسازی دینامیکی اضافه‌جریان نیز بررسی می‌شود. تصدیق این ویژگی‌های بیان شده از طریق نتایج حاصل از یک سیستم نمونه کوچک که دارای نتایجی از شبیه‌سازی حوزه زمان ریزشبکه ولتاژ متوسط است، بدست می‌آید. 
عبارات کلیدی- خودکار، کنترل، اینورتر، جزیره‌ای، ریزشبکه، مبدل منبع ولتاژ (VSC).
مقدمه
وقتی عمق نفوذ منابع انرژی پراکنده (DER) افزایش می‌یابد تا افزایش تقاضای برق را در عین کاهش اثرات زیست‌محیطی فراهم کند [1]، ریزشبکه‌ها بسیار مرسوم خواهند بود [2]. منابعی که بخشی از ریزشبکه را تشکیل می‌دهند دارای نیازمندی‌های خاصی هستند: هر منبع انرژی پراکنده (DER)، حال اینکه یک منبع تولید پراکنده (DG) باشد یا یک واحد ذخیره پراکنده (DS)، باید قادر باشد تا بدون ایجاد اثرات چشم‌گیر روی ریزشبکه، به این مجموعه افزوده شده و یا از آن خارج شود. همچنین ریزشبکه باید بتواند در هر دو شرایط از پیش برنامه‌ریزی شده و یا اضطراری، بین حالات متصل به شبکه (GC) و جزیره‌ای (IS) گذرای آرام و صافی را تجربه کند [2]-[4]. 
در بیشتر موارد، یک واحد منبع انرژی پراکنده از طریق یک مبدل منبع ولتاژ (که در این مقاله به طور مختصر آن را مبدل خواهیم گفت) با ریزشبکه میزبان در ارتباط است، تا به این طریق کنترل موثری بتوان روی مبدل واسط اعمال کرده و نیازمندی‌های عملکردی ریزشبکه را فراهم ساخت [5]. این مقاله بیشتر به راهبرد کنترل مبدل معرفی شده در مرجع [6] می‌پردازد؛ یک کنترلر مبتنی بر تغییر فاز و دامنه که دارای ویژگی‌های لازم برای عملکرد در یک محیط ریزشبکه‌ای را دارا می‌باشد (مثل تشخیص جزیره‌ای شدن، حفاظت اضافه‌جریان، و کنترل دروپ). در کل این مقاله از این راهبرد کنترلی تحت عنوان راهبرد کنترل‌شده با ولتاژ (VCS) (راهبرد کنترل ولتاژ) یاد خواهیم کرد. این مقاله به کمک موارد ذیل، مقاصد بیشتری را نسبت به مرجع [6] دنبال می‌کند:


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله کنترل یک ریزشبکه دارای منابع متعدد - جزیره‌ای شدن و محدودسازی جریان, خودکار,کنترل, اینورتر, جزیره‌ای,ریزشبکه, مبدل منبع ولتاژ (VSC),, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ترجمه مقاله طراحی و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه

عنوان انگلیسی مقاله: Design, Analysis, and Real-Time Testing of a Controller for Multibus Microgrid System
عنوان فارسی مقاله: طراحی ، تجزیه و تحلیل و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه چند ورودی
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 34
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
این مقاله بر روی طراحی و تجزیه و تحلیل یک کنترل کننده برای سیستم میکرو چند ورودی متمرکز شده است. کنترل کننده پیشنهادی قابل استفاده با هر مولد توزیعی یا سیستم (DG) در زیر شبکه شامل ولتاژ داخلی و حلقه های جریان درتنظیم اینورتر رابط شبکه سه فاز می باشد.
همچنین بررسی توان خروجی حلقه های کنترل برای کنترل توان اکتیو و راکتیو جهت سهولت به اشتراک گذاری توان بین مولدهای توزیع متوازی (DG) هنگامی که یک خطا در زیر شبکه رخ می دهد امری ضروری می باشد. کنترلر همچنین شامل الگوریتم های همزمان سازی برای تضمین اتصال مجدد هموار و ایمن از زیرشبکه ها و شبکه های همگانی مانند شبکه برق با پاک سازی خطا می باشد.
با اجرای کنترلر یکپارچه، سیستم زیر میکرو چند ورودی قادر خواهد بود که بین اثر جزیره ای (محدود شدن گسیل از کاتد لامپ الکترونی به مناطق کوچک خاصی از کاتد در شرایطی که ولتاژ شبکه کمتر از مقدار معینی باشد را اثر جزیره ای (island effects) گویند و حالت اتصال به شبکه بدون اخلال دربارهای بحرانی متصل به آن سوئیچ برقرار کند. عملکرد این کنترلر در شبیه سازی با استفاده از یک شبیه ساز دیجیتال زمان – طبیعی یا همان نرم افزار RTOS و بطور تجربی با استفاده ازیک نمونه آزمایشگاهی مقیاس بندی شده ، انجام شده است.
واژه های کلیدی : 
سیستم تولید گسترده (DG) ، شبیه سازی تجهیزات in-The-loop زیر شبکه عملکرد و بهره برداری ، موازی، کنترل جریان برق


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله طراحی و تست زمان واقعی یک کنترل کننده برای سیستم ریز شبکه,سیستم تولید گسترده (DG), شبیه سازی تجهیزات in-The-loop زیر شبکه عملکرد و بهره برداری , موازی,کنترل جریان برق, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ترجمه مقاله سیستم های خبره :تشخیص مدیریت درآمد با شبکه های عصبی

عنوان انگلیسی مقاله: Detecting earnings management with neural networks
عنوان فارسی مقاله: تشخیص مدیریت درآمد با شبکه های عصبی
دسته: اقتصاد
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 21
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مطالعات زیادی جهت ارزیابی و سنجش رخداد و پیدایش مدیریت درآمد در زمینه های مختلف صورت گرفته است. در اکثر مطالعات، مفروضات بر این است که درآمد از طریق اقلام تعهدی حسابداری، مدیریت می‌شود. بدین ترتیب یکسری از مدل‌های تشخیص مدیریت درآمد مبتنی بر اقلام تعهدی پیشنهاد شد. توانایی این مدل‌ها برای تشخیص مدیریت درآمد، توسط برخی مطالعات دیگر زیر سؤال رفته است. یک توجیه برای عملکرد ضعیف مدل‌های موجود آن است که اکثر این مدل‌ها از یک رویکرد خطی برای مدلسازی فرایند اقلام تعهدی حتی در صورتی که فرایند اقلام تعهدی غیر خطی باشد، استفاده می‌کنند. گزینه دیگر در مواجهه با موارد غیرخطی، استفاده از انواع مختلف شبکه های عصبی است. هدف از این مطالعه ارزیابی این مورد است که آیا مدل‌های مبتنی بر عملکرد عصبی نسبت به مدل‌های خطی و قسمتی خطی درتشخیص مدیریت درآمد، موثرتر هستند یا خیر؟. این مطالعه شامل مدل‌های شبکه عصبی براساس نقشه خود سازمان دهنده SOM) )، یک مفهوم چند لایه MLP) ) و یک شبکه عصبی رگرسیون عمومی GRNN) ) می‌باشد. نتایج نشان می‌دهد عملکرد مدل بر مبنای شبکه های عصبی، بهترین عملکرد را دارا می‌باشد، درحالی که مدل خطی مبتنی بر رگرسیون، ضعیف‌ترین عملکرد را دارد، همچنین نتایج نشان داد که هر 5 مدل مورد ارزیابی قرار گرفته، قادر به تخمین اقلام تعهدی اختیاری هستند که باقدری اغماض بعنوان نماینده مدیریت درآمد، عمل می‌نماید.
واژگان کلیدی: مدیریت درآمد، تعهدات اختیاری، شبکه های عصبی


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله سیستم های خبره :تشخیص مدیریت درآمد با شبکه های عصبی,مدیریت درآمد, تعهدات اختیاری, شبکه های عصبی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ترجمه مقاله تاثیر فیبرهای پلیمری بر مقاومت بتن

عنوان انگلیسی مقاله: Influence of Polymer Fiber on Strength of Concrete
عنوان فارسی مقاله: تاثیر فیبرهای پلیمری بر مقاومت بتن
دسته: معماری - عمران
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 18
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
مقاله حاضر یک مطالعه آزمایشی را مطرح می کند که تاثیرات فیبرهای پلیمری بر خصوصیات بتن را اندازه گیری می کند. اما فیبرهای پلیمری به عنوان اختلاط ابرروان کننده عمل می کنند که نتیجه این امر نرخ یا میزان پائین تر جذب سطحی آب بدن، کاهنده آب با رنج یا دامنه بالا، مقاومت بیشتر و الاستیسیته یا کشسانی عالی می باشد. بنابراین، برای تعیین دوز بهینه اختلاط ها و مطالعه تاثیر اور دوز اختلاط های عنوان شده، یک پژوهش آزمایشی اجرا گردید. این خصوصیت الاستیکی فیبرهای پلیمری تقویت شده در اختلاط سیمان- بتن ، مقاومت بهتری در برابر زلزله برای ساختمان یاسازه حاصل می کند، زیرا به محض وارد شدن بار، منحرف و با برداشته شدن بار، به موقعیت اصلی اش بازمی گردد. آزمایشات انجام شده بتن با فیبرهای پلیمری ( پلی وینیل الکل، پلی وینیل استات) به عنوان گروه آزمایشی و اختلاط بتن استاندارد به عنوان گروه کنترل بودند. فیبرهای پلیمری بکاررفته با پنج نسبت متفاوت از 2 تا 10 درصد نسبت به درصد سیمان برحسب وزن در واحد کیلوگرم در آب حل شدند. این نمونه در استوانه ای با حجم ثابت سیمان، ماسه و شن (گراول) در نسبت اختلاط 4: 2: 1 کلاس A قالب گیری شد. نمونه های شکل گرفته عمل آمده و برای تعیین مقاومت تراکمی در روزهای هفتم، چهاردهم و 28 بعد از عمل آمدگی، تست شدند.
نتایج بدست آمده ثابت می کند که اختلاط بتن محتوی فیبرهای پلیمری مقاومت بیشتری نسبت به اختلاط استاندارد حاصل نمود. 
واژگان کلیدی:
ASTM ، مصالح ساختمانی، روان کننده(نرم کننده)، پلیمرها


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله تاثیر فیبرهای پلیمری بر مقاومت بتن,ASTM , مصالح ساختمانی, روان کننده(نرم کننده), پلیمرها, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ترجمه مقاله مدل نظری کنش اجتماعی عمدی در شبکه های اجتماعی آنلاین

عنوان انگلیسی مقاله: A theoretical model of intentional social action in online social networks
عنوان فارسی مقاله: مدل نظری کنش اجتماعی عمدی در شبکه های اجتماعی آنلاین
دسته: علوم اجتماعی
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: 23
ترجمه ی سلیس و روان مقاله آماده ی خرید می باشد.
_______________________________________
چکیده ترجمه:
شبکه های اجتماعی آنلاین (  Facebook, MySpace, LinkedIn و مواردی ازاین دست) پدیده های جدید مهمی در الگوهای ارتباطی و تعاملی انسان محسوب شده و بر شیوه ارتباط افراد با یکدیگر تاثیر شگرفی اعمال می کنند. در این تحقیق، تصمیم برای استفاده از یک شبکه اجتماعی آنلاین به صورت کنش اجتماعی عمدی مفهوم سازی و تاثیر نسبی سه مد فرایندهای نفوذ و تاثیر اجتماعی ( رعایت و تطابق، درونی سازی، و شناسایی) بر کاربرد کنش اجتماعی عمدی ( قصد جمعی) مورد بررسی قرار گرفته است. تحقیق تجربی کاربران فیس بوک (n=389) نشان داد که قصد جمعی برای استفاده از سایت شبکه اجتماعی بر طبق هنجار ذهنی و هویت اجتماعی تعیین می گردد. به علاوه، هویت اجتماعی ساختار نهفته درجه دومی است که از مولفه های درجه اول شناختی، ارزیابی  و عاطفی تشکیل شده است. راجع به مبانی تحقیق و عمل بحث شده است.
واژگان کلیدی:
intention- we – تاثیر اجتماعی، هویت اجتماعی، نرم و هنجار ذهنی، نرم گروهی، شبکه های اجتماعی آنلاین، اقتباس IS ، تداوم IS 


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله مدل نظری کنش اجتماعی عمدی در شبکه های اجتماعی آنلاین,ترجمه مقاله مدل نظری کنش اجتماعی عمدی, در شبکه های اجتماعی آنلاین,intention- we – تاثیر اجتماعی, هویت اجتماعی, نرم و هنجار ذهنی, نرم گروهی, شبکه های اجتماعی آنلاین, اقتباس IS , تداوم IS , ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پکیج طلایی نمونه سوالات استخدامی سایت ایران استخدام

 آزمون های موجود در داخل این بسته:
آزمون استخدامی آموزش و پرورش در سال ۹۴ و آزمون استخدامی فراگیر دستگاه های اجرایی در خرداد ۹۴ و اسفند ۹۴ و آزمون استخدامی بانک سپه در سال ۹۳ و  آزمون استخدامی ثبت اسناد در سال ۹۳ و آزمون استخدامی تأمین اجتماعی در سال ۹۳ و  سال ۹۴
 مواد امتحانی موجود در داخل این بسته:
زبان و ادبیات فارسی و معارف اسلامی و زبان انگلیسی و ریاضی و آمار و هوش و استعداد تحصیلی و کامپیوتر (مهارت های هفتگانه) و اطلاعات عمومی و سیاسی و تاریخی
 بخشی از محصول:
 خصوصیات این اثر:
1 در این اثر ما اصل سوالات استخدامی آزمونهای استخدامی را گردآوری کرده ایم و تمامی نمونه سوالات موجود در آن عین و اصل نمونه سوالات آزمون های استخدامی می باشند.
2 پاسخ تمامی سوالات موجود در این فایل به صورت تشریحی و توضیحی می باشد، به صورتی که شما با مطالعه آنها از چرایی انتخاب پاسخ صحیح مطلع شوید و این مورد کمک بسیار زیادی در افزایش مهارت و اطلاعات شما خواهد نمود.
3 در انتخاب آزمونهای سازمانی موجود در این بسته به گونه ای عمل شده است که تمامی آزمونهای استخدامی موجود در این بسته مربوط به آزمونهای استخدام سازمانهایی باشند که مجری برگزاری آنها "سازمان سنجش" بوده است.
4 با اطمینان بخوانید و اما بدانید که ساخته دست هیچ بشری خالی از اشکال ولو در حد ناچیز نخواهد بود. همواره نیازمند انتقادات و پیشنهادات سازنده شما بوده و هستیم. لطفاً با ما در ارتباط باشید.


جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:پکیج طلایی نمونه سوالات استخدامی سایت ایران استخدام,پکیج طلایی نمونه سوالات استخدامی ,سایت ایران استخدام, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای کلیک

    دسته :

    سایر محصولات

    تعداد صفحات: 1
    قیمت : 34000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای کلیک :

دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای کلیک

موضوع :

دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای کلیک ( سایت های کلیکی)

یکی از محبوبترین و داغ ترین اسکریپت های روز که درآمد بسیاری رو برای صاحبان این گونه سایت ها دارد

نمونه سایت :

pcobux.pcomoney.com

این اسکریپت همراه با تعدادی ماژول برای فروش گذاشته می شود..

برخی از ماژول های اضافه شده در این اسکریپت :

 اضافه شدن ماژول امتیاز دهی به کاربران—- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول : ۲۰ هزار تومان
اضافه شدن جدول کاربران برتر
—- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول : ۱۵ هزار تومان
 اضافه شدن حساب تبلیغات—- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول : ۱۰ هزار تومان
 اضافه شدن امکان افزایش موجودی سهام به صورت اتوماتیک برای اولین بار در کشور—- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول : ۳۰ هزار تومان (طراحی اختصاصی)
 اضافه شدن امکان افزایش موجودی بورس به صورت اتوماتیک برای اولین بار در کشور—- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول : ۳۰ هزار تومان(طراحی اختصاصی)
 اضافه شدن بخش سورف به سایت —- قیمت در سایت های پشتیبانی ماژول : ۱۵ هزار تومان

ما این اسکریپت به همراه ماژول های پیشرفته و بسیار کار آمد(اگر در این گونه سایت ها فعالیت کرده باشید متوجه می شوید) رو به قیمت ۳۴ هزار تومان به فروش گذاشته ایم..

دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای کلیک

قیمت : 34000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:دانلود اسکریپت کسب درآمد به ازای کلیک,دانلود اسکریپت کسب درآمد ,به ازای کلیک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود قالب بسیار زیبا و واکنش گرای نیاز برای اسکریپت رایگان نیازمندی

    دسته :

    سایر محصولات

    تعداد صفحات: 1
    قیمت : 49000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود قالب بسیار زیبا و واکنش گرای نیاز برای اسکریپت رایگان نیازمندی :

دانلود قالب بسیار زیبا و واکنش گرای نیاز برای اسکریپت رایگان نیازمندی

موضوع :

دانلود قالب بسیار زیبا و واکنش گرای نیاز برای اسکریپت رایگان نیازمندی(آگهی رایگان) او اس کلاس(os class)

اگر به دنبال یک وب سایت آگهی رایگان با کمترین هزینه و بیشترین کارایی هستید،ما به شما قالب بسیار زیبای نیاز را پیشنهاد میکنیم..

این قالب با بهره گیری از تکنیک های بسیار پیشرفته ی سئو و محیطی کاملا کاربر پسند بازدیدکننده را به سمت شما می کشاند

امکانات ویژه قالب

نمایش آگهی های ویژه

نمایش آخرین آگهی های جدید

نمایش تبلیغات بنری در ستون وسط

نمایش تبلیغات بنری در ستون سمت راست

نمایش کشویی دسته بندی ها

نمایش استان هایی که آگهی در آن ها ارسال شده

نمایش شهرهایی که آگهی در آن ها ارسال شده

نمایش آخرین اخبار در پایین سایت

بخش پیوندها

بخش دسترسی سریع

تنظیمات اختصاصی قالب

امکان تعویض لوگوی سایت از داخل مدیریت

امکان افزودن تذکرات هنگام ارسال آگهی از داخل مدیریت

نمایش کامل مشخصات آگهی دهنده (ازجمله نوع آگهی، تعداد بازدید آگهی، کد آگهی، تاریخ انقضا)

نمایش آگهی های مرتبط

عکس هایی از قالب :

عکس ۱

عکس۲

عکس۳

عکس۴

دانلود قالب بسیار زیبا و واکنش گرای نیاز برای اسکریپت رایگان نیازمندی

قیمت : 49000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:دانلود قالب بسیار زیبا و واکنش گرای نیاز برای اسکریپت رایگان نیازمندی,دانلود قالب بسیار زیبا و واکنش گرای نیاز ,برای اسکریپت رایگان نیازمندی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق

قیمت:200000ریال

مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق ، مطلب آموزشی فوق العاده مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 72 صفحه تهیه شده است.

 

مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق، مجموعه ای فوق العاده جهت یادگیری حسابداری صنعت برق می باشد که با استفاده از مثال های عینی ، جداول و غیره به تفصیل و با روانی هرچه تمام تر این نوع خاص از حسابداری را اموزش می دهد

 

مقدمه فایل

 

حسابداري صنعت برق به معناي علمي و فراگير آن تحت عنوان "روش متحد الشکل حسابداري" در فروردين ماه 1346 از سوي وزارت نيرو تدوين و با استعانت و نظارت مستقيم کارشناسان مالي وزارت نيرو در شرکتها و سازمان هاي برق ايران که در کار توليد، انتقال و توزيع فعاليت دارند به مورد اجرا گذارده شد. در طي سالهايي که از اجراي اين روش حسابداري مي گذرد بر اثر تجارب حاصله پاره اي اضافات حذف، برخي مسائل ايضاح و برحسب اقتضاء نکات و دقايق چندي نيز به متن سابق الذکر افزوده گرديد و اينکه حاصل کار در شکل کنوني در دسترس حسابداران، حسابرسان و افرادي که به نحوي در شرکت هاي برق با موضوعات مالي سروکار دارند گذارده مي شود.

با اينکه حسابداري برق در اصول کلي و متنوع با ديگر رشته هاي حسابداري اعم از عمومي، بازرگاني و صنعتي داراي وجوه اشتراک مي باشد، با اين همه مسائل و نکاتي در اين روش وجود دارد که خاص حسابداري صنعت برق مي باشد.

 

نتيجه مطلوب که اين روش حسابداري در جستجوي آن است تحصيل گردد. باشد که اصحاب مالي و خبرگان اهل حساب در صنعت برق با الهام از انقلاب اسلامي و رهنمودهاي داهيانه رهبريت انقلاب و نيز کوشش در جهت ارتقاء کيفي وظائف محوله سهم خويش را در امر تحقق اهداف و آرمان هاي اقتصادي جامعه اسلامي ايران به نحو شايسته و بايسته ادا نمايند.

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:مجموعه طلایی آموزش حسابداری در صنعت برق,مجموعه طلایی آموزش حسابداری ,در صنعت برق, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

مجموعه طلایی درآمدی بر استهلاک در حسابداری

قیمت:200000ریال

مجموعه طلایی درآمدی بر استهلاک در حسابداری ، مطلب آموزشی فوق العاده مناسبی برای رشته حسابداری بوده که در 182 صفحه تهیه شده است.

 

این مجموعه فوق العاده به راستی کامل ترین مجموعه آشنایی با مفاهیم گسترده استهلاک در حسابداری می باشد که به طور جامع به این موضوع می پردازد و نظیری ندارد. قسمتی از متن این فایل فوق العاده به شرح زیر است

 

مفاهيم اصلي و روشهاي استهلاك

تعريف استهلاك

استهلاك را به كاهش فايده يك قلم يا يك نوع دارايي ثابت بر اثر عواملي چون مرور زمان، فرساي ناشي از كار و نابابي تعريف كرده اند.

قانون تجارت، پايين آمدن ارزش دارايي ثابت را كه در نتيجه استعمال، تغييرات فني و يا علل ديگر حادث شود موجب استهلاك دانسته است، و در قانون مالياتهاي مستقيم آن قسمت از دارايي ثابت كه بر اثر استعمال يا گذشت زمان يا ساير عوامل بدون توجه به تغيير قيمتها تقليل مي يابد قابل استهلاك تشخيص شده است. ولي مفهوم و تعريف استهلاك در حسابداري دقيق تر و مشخص تر است. در عرف حسابداري، سرشكن كردن و تخصيص دادن بهاي تمام شده دارايي ثابت را به طريقي معقول و منظم بر دوره هاي استفاده از آن استهلاك مي نامند. بهاي تمام شده معمولاً در طول مدت استفاده از دارايي، ثابت مي ماند، بطوري كه در پايان عمر مفيد دارايي، مجموع اقلامهاي استهلاك دوره هاي استفاده از آن برابر مي شود بابهاي اوليه منهاي ارزشي كه براي دارايي اسقاط در نظر گرفته شده است.

 

 

در تعريف، دو شرط معقول و منظم بودن روش استهلاك كافي تشخيص داده شده است. مراد از معقول آن است كه روش استهلاك با فوايد حاصل از دارايي در مدت بهره برداري از آن رابطه داشته باشد و شرط دوم حكايت از اين مي كند كه روش مورد استفاده از نظم و ترتيبي منطقي برخوردار باشد.

 

بنابر توضيح بالا، حسابداري استهلاك به روشي اطلاق مي شود كه بر اساس آن بهاي تمام شده دارايي ثابت، منهاي ارزش اسقاط آن، بر مدتي كه عمر مفيد آن برآورد مي شود به طريقي معقول و منظم سرشكن شود. به اين تعبير، منظور از هدف استهلاك، سرشكن كردن و تخصيص بهاي تمام شده است و نه تعيين ارزش دارايي.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:مجموعه طلایی درآمدی بر استهلاک در حسابداری,مجموعه طلایی درآمدی ,بر استهلاک در حسابداری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دستکاری سود در ادبیات حسابداری

قیمت:250000ریال

موضوع :

دستکاری سود در ادبیات حسابداری

فرمت فایل : ورد

چکیده

دستکاری سود در ادبيات حسابداري از مباحثي است كه در حوزه سود حسابداري مطرح مي شود. اين مبحث در حسابداري از حدود ابتداي قرن بيستم به بعد با تحقيقات مختلفي توسط صاحب نظران رشته حسابداري شكل گرفت. هر يك از اين پژوهش ها از ابعاد خاصي و با عبارت متفاوتي نظير دستكاري سود، هموارسازي سود و مديريت سود به موضوع پرداخته اند. شرکت هایی که اهرم مالی بالایی دارند، اگر قادر به پرداخت تعهدهای ناشی از تامین مالی برون سازمانی نباشند، هم در معرض ریسک ورشکستگی قرار خواهند گرفت و هم قادر به پیدا کردن اعتبار دهندگان جدید در آینده نخواهند بود. از این رو اهرم مالی می تواند عملکرد شرکت های مختلف را تحت تأثير قرار دهد. هدف از این مطالعه بررسی اثر اهرم مالی بر دستکاری سود در شرکت‌های پذیرفته شده دربورس اوراق بهادار تهران می باشد. جریان نقد عملیاتی غیر عادی، هزینه تولید غیرعادی و هزینه های اختیاری غیرعادی به عنوان شاخص دستکاری سود به کار گرفته می شود. روش بکار گرفته شده در این پژوهش کاربردی می باشد. برای این منظور171 شرکت در دوره زمانی 1388 تا 1393 با بهره گیری از مدل رگرسیونی و داده های تابلویی، با استفاده از حذف سامان مند مورد بررسی قرار گرفت. نتایج نشان داد که یک رابطه مثبت بین اهرم مالی و دستکاری سود مبتنی بر هزینه های تولید غیرعادی و هزینه اختیاری غیرعادی و رابطه معکوس بین اهرم مالی و دستکاری سود مبتنی بر جریان نقد عملیاتی غیر عادی وجود دارد.

واژگان کلیدی: اهرم مالی، دستکاری سود،جریان نقد عملیاتی غیرعادی،هزینه اختیاری غیر عادی،هزینه تولید غیر عادی

 

 

فصل اول

کلیات تحقیق

1-1- مقدمه

سود خالص يكي از مهمترين اقلام تهيه شده با سيستم حسابداري است كه توسط استفاده كنندگان درون و برون سازماني به منظور گرفتن تصميم هاي اقتصادي مورد استفاده قرار مي­گيرد. اهميتي كه سود حسابداري براي استفاده كنندگان از اطلاعات مالي دارد، باعث شده است كه مديريت واحد تجاري به مبلغ و چگونگي تهيه و ارائه ی آن توجهي خاص قائل شود. يكي از جنبه­هاي با اهميت سود حسابداري نقش آن در قراردادهاي تأمين مالي است. وجود بدهي ها علاوه بر اينكه خود يكي از عوامل ايجاد انگيزه براي دستکاری سود است، مي­تواند از طريق كاهش رفتارهاي فرصت طلبانه ی مديران، به كاهش نوسانات سود واحد تجاري و بنابراين كاهش مديريت سود منجر گردد. تأكيد روزافزون تحليل گران مالي و سرمايه گذاران بر جريان هاي نقد عملياتي، به عنوان شاخص شفاف تري از عملكرد شركت، سـبب شـده مـديريت انگيـزه هـاي بيشـتري بـراي دستکاری سود داشته باشد تا از اين طريق تصوير مطلوبي از جريان هاي نقد عمليـاتي ارائـه دهد و بتواند منابع تأمين مالي برون سازماني را حفظ كند. در نتيجه، شركت هـايي بـا اهـرم مالي بالا در مقايسه با ساير منابع تأمين مالي توجه زيادي به جريانهاي نقد عملياتي دارند. همچنین شرکت­هایی که اهرم مالی بالایی دارند، اگر قادر به پرداخت تعهدهای ناشی از تامین مالی برون سازمانی نباشند، هم درمعرض ریسک ورشکستگی قرار خواهند گرفت و هم قادر به پیدا کردن اعتبار دهندگان جدید در آینده نخواهند بود. در چنین شرایطی اگر شرکت تمایل به دریافت وام جدید داشته باشد، از سوی اعتبار دهندگان از لحاظ توان پرداخت بدهی در دوره­های آتی مورد بررسی دقیق قرار می­گیرد؛ بنابراین برای تداوم فعالیت و سودآوری آتی وجود وجه نقد کافی ضروری است. در این فصل، بیان مساله، اهمیت وضرورت پژوهش، فرضیه­های پژوهش، اهداف پژوهش، محدودیت­های پژوهش، قلمرو پژوهش و تعریف واژگان کلیدی و اصطلاحات پرداخته می­شود.

1-2- بیان مساله

با در نظر گرفتن عدم تقارن اطلاعات موجود بین مدیران یک شرکت و افراد ذینفع در فعالیت های شرکت، فرآیند سرمایه گذاری در شرکت مبتنی بر اعتماد است. امروزه پیدایش مفهوم دستکاری سود احتمالاً به اعتماد سرمایه گذاران آسیب وارد کرده است. به هر حال، ادبیات موجود در این حوزه هنوز به بررسی چگونگی تاثیرگذاری آسیب وارد شده به اعتماد سرمایه گذاران بر تصمیم های سرمایه گذاری تحت تاثیر شکل گیری روش های دستکاری سود (مبتنی بر اقلام تعهدی در مقابل اقلام واقعی) نپرداخته است. در این مطالعه این مسئله با انجام یک بررسی درباره نقش اعتماد در توصیف تاثیر متقابل روش استفاده شده برای دستکاری سود و نیز تاثیر انگیزه های مدیران برای دستکاری سود بر اهرم مالی شرکت ها مورد توجه قرار گرفته است.

مطابق پیش بینی های مبتنی بر اعتماد در مطالعه حاضر، هنگامی که مدیران در جهت منافع سرمایه-گذاران فعالیت می کنند، هنگام استفاده مدیران از روش های دستکاری سود مبتنی بر اقلام تعهدی در مقابل روش های مبتنی بر سود واقعی، نگاه سرمایه گذاران به وضعیت شرکت منفی تر است. علاوه بر این تحلیل-ها، در این مطالعه شواهدی ارائه شده که از توصیف ارائه شده درباره اعتماد سرمایه گذاران حمایت و پشتیبانی می کند و یافته های این تحقیق را از مطالعات قبلی انجام شده درباره ارزیابی سرمایه گذاران نسبت به جریانات نقد آتی متمایز می کند. بطور کلی، این مطالعه چگونگی استفاده از انتخاب های حسابداری مربوط به جریانات نقد عادی توسط مدیران (مثل سرمایه ای تلقی کردن هزینه های تحقیق و توسعه در مقابل هزینه جاری محسوب کردن این هزینه ها) را برای دستیابی به یک شاخص یا معیار سود که بتواند بر تمایل سرمایه گذاران نسبت به سرمایه گذاری در شرکت تاثیر گذارد، مشخص می کند.

در سال‌هاي اخير دستکاری سود ، مورد توجه ويژه‌ي محقيقن دانشگاهي، بازيگران و تنظيم‌کنندگان بازار بوده است. يک جنبه‌ي مهم استانداردهاي حسابداري وضع شده و فرايند پياده‌سازي آن با مکانيسم‌هاي دستکاری سود از طریق دستکاری واقعی سود موجود، فراهم کردن انعطاف‌پذيري و قضاوت شخصي براي مديران است، که بر اين اساس مديران قادر به مديريت گزارشگري عملکرد مالي شرکت‌هايشان مي‌باشند. برخي از صلاحديد‌ها و قضاوت‌هاي شخصي در گزارشگري، مديران را به انتقال موثق اطلاعات خصوصي خود به سهامداران، قادر مي سازد. چنين کاربردي از صلاحديد و قضاوت شخصي، بيانگر مديريت سود کارا است. از سوي ديگر، اشکال وارده بر اعمال قضاوت‌هاي شخصي و صلاحديدها در گزارشگري عملکرد مالي اين است که مديران ممکن است براي ممانعت از انتقال اطلاعات درباره‌ي عملکرد بالقوه ضعيف جاري يا آتي، از اين توانايي استفاده کنند. چنين رفتاري در گزارشگري، جنبه اطلاع‌رساني سود را کاهش مي‌دهد و بيانگر مديريت سود فرصت‌طلبانه است. رفتار فرصت‌طلبانه‌ي مديريت در رابطه با گزارشگري مالي، ممکن است ناشي از مشکلات نمايندگي باشد که در تئوري‌نمايندگي مطرح است.

در پي رسوايي‌هاي اخير شرکت‌ها، نگرشي منفي نسبت به دستکاری سود به وجود آمده است و مديريت سود عملي زيان‌آور براي شرکت‌ها محسوب مي‌شود. انرون و ورلدکام دو مورد بسيار برجسته از ورشکستگي تجاري در تاريخ آمريکا هستند که مديريت سود فرصت‌طلبانه در اين ورشکستگي‌ها نقش داشته است. با اين وجود استدلال‌هايي وجود دارد که ممکن است دستکاری سود، سودمند باشد، چرا که مي‌تواند ارزش اطلاعاتي سود را با انتقال اطلاعات خصوصي شرکت به سهامداران و عموم بهبود بخشد (جيراپورن و همکاران، 2008).

از طرفي، موج ورشكستگي، تقلب، ارائه ارقام نادرست سود، در سالهاي آغازين قرن بيست و يكم كه با نام "رسوائي شركت‌ها"معروف است، آثار زيانباري را بركل اقتصاد كشورهاي مختلف پديد آورد و در نتيجه‌ي آن نظام دستکاری سود واقعی در كانون توجه مراجع قانوني، حرفه‌اي و اقتصادي قرار گرفت (کلين ، 2002). به دنبال فروپاشي انرون و موارد مشابه ديگر، کشورهاي سراسر دنيا سريعا واکنش بازدارنده نشان دادند. در آمريکا به عنوان يک واکنش سريع به اين فروپاشي‌ها، لايحه‌ي سربينز آکسلي در جولاي 2002 تصويب گرديد (که از سال 2004 لازم‌الاجراست) و در ژانويه 2003 گزارش‌ هيگز در بريتانيا در پاسخ به شکست‌هاي حاکميت شرکتي انتشار يافت.

بر این اساس این مطالعه به دنبال این مطلب است که آیا اهرم مالی بر دستکاری سود در شرکت‌هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران اثر معنی داری داشته است یا خیر؟

1-3- اهمیت و ضرورت پژوهش

دستکاری سود یکی از موضوعاتی است که اغلب در رشته ی حسابـداری و دستکاری مالی بــررسی می شود. زمانی که سهامداران یک شرکت وظیفه ی تصمیم گیری را به دستکاری محول می کنند، دستکاری انگیزه هایی جهت فعالیت هایی دارد که منافع مورد انتظارش را حداکثر کند، حتی اگر این فعالیت ها در جهت منافع سهامداران نباشد. دستکاری سود زمانی اتفاق می افتد که مدیران جهت گمراه کردن بعضی ذینفعان (شامل سهامداران، اعتبار دهندگان، کارکنان، دولت، سرمایه گذاران و...)، درباره ی عملکرد شرکت یا تحت تأثیر قرار دادن نتایج قراردادهایی که به ارقام حسابداری گزارش شده وابسته است، با اعمال قضاوت خود در گزارشگری مالی و ساختار مبادلات، تغییر ایجاد کنند (رائو و داندال[1]، 2008).

سودهاي گزارش شده ی شرکت های سهامی، همواره به عنوان يكي از معيارهاي تصميم گيري مالي، داراي اعتبار ويژه اي است و تحليلگران مالي، سود را به عنوان يك عامل اساسي در بررسي ها و قضاوت هاي خود مد نظر قرار مي دهند. به همین دلیل، مدیران برای نشان دادن تصویری مطلوب از شرکت و کاهش ریسک سرمایه گذاری انگيزه ای قوي دارند تا سود را مديريت كنند (هندریکسون و ون برودا، 1992).

افراد خارج از سازمان مانند سرمایه گذاران و اعتباردهندگان، نمی توانند به طور مستقیم عملکرد و رفتارهای فرصت طلبانه ى مدیران را کنترل کنند. زیرا، اقلام تعهدی سود تا حد زیادی در کنترل دستکاری هستند و وی می تواند برای بهتر جلوه دادن عملکرد شرکت و افزایش قابلیت پیش بینی سودهای آینده در اقلام تعهدی سود دست برده و به اصطلاح امروزی سود را دستکاری کند (سجادی و عربی، 1388).

بدین علت موضوع بررسی اثر اهرم مالی بر دستکاری سود واقعی در شرکت‌هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران انتخاب گردید و روی اطلاعات وقوع یافته طی سال‌های متمادی در بورس اوراق بهادار تهران بررسی تجربی و آزمون‌های علمي‌انجام گرفت درنهایت این مطالعه نشان نمی­دهد که اهرم مالی بر دستکاری سود واقعی تأثير گذار است که این مهم می‌تواند سرمایه گذاران و سایر استفاده کنندگان از صورت‌های مالی را در فرآیند تصمیم گیری یاری نماید.

1-4-اهداف پژوهش

هدف از این مطالعه بررسی اثر اهرم مالی بر دستکاری سود در شرکت‌هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران مي‌باشد. نتایج بدست آمده مي‌تواند در بورس اوراق بهادار منجر به تدوین قوانین و مقررات لازم توسط سازمان بورس اوراق بهادار شود.

1-4-1- هدف اصلی :

بررسی اثر اهرم مالی بر دستکاری سود در شرکت‌هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران.

1-4-2- اهداف فرعی :

بررسی اثر اهرم مالی بر جریان نقد عملیاتی غیر عادی به عنوان متغیر نشان دهنده ی دستکاری سود واقعی .

بررسی اثر اهرم مالی بر هزینه‌هاي تولید غیر عادی به عنوان متغیر نشان دهنده ی دستکاری سود واقعی.

بررسی اثر اهرم مالی بر هزینه‌هاي اختیاری غیر عادی به عنوان متغیر نشان دهنده ی دستکاری سود واقعی.

1-5-فرضیه‌هاي پژوهش

ایجاد بدهی، رفتارهای فرصت طلبانه مدیران را کاهش مي‌دهد. این امر به "فرضیه کنترل" برای ایجاد بدهی رخ مي‌دهد. مدیران از یک سری احتمالات برای کنترل جریان نقد شرکت استفاده مي‌کنند. اگر چه کنترل بدهی یک نقش مؤثر است و زمانی شروع مي‌شود که مدیران توانایی تعهد بهره عملکرد و پرداخت‌هاي اصولی را داشته باشند. این نشان مي‌دهد که اهرم مالی بالا، ممکن است توانایی مدیران در دستکاری سود را محدود سازد. بنابراین با توجه به بحث‌هاي ذکر شده، این فرضیه به صورت زیر توسعه پیدا مي‌کند:

1-5-1- فرضیه اصلی :

اهرم مالی بر دستکاری سود در شرکت‌هاي پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تاثیر معنادار دارد.

1-5-1- فرضیه‌هاي فرعی :

اهرم مالی بر جریان نقد عملیاتی غیر عادی به عنوان متغیر نشان دهنده ی دستکاری سود واقعی تاثیر معنادار دارد.

اهرم مالی بر هزینه‌هاي تولید غیر عادی به عنوان متغیر نشان دهنده ی دستکاری سود واقعی تاثیر معنادار دارد.

اهرم مالی بر هزینه‌هاي اختیاری غیر عادی به عنوان متغیر نشان دهنده ی دستکاری سود واقعی تاثیر معنادار دارد.

1-6-جامعه و نمونه آماری

1-6-1- جامعه آماری

جامعه آماری مورد مطالعه کلیه شرکت­های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران می­باشد.

1-6-2- نمونه آماری

........................

[1] Raoo and Dandal................

 



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:پایان نامه دستکاری سود در ادبیات حسابداری,پایان نامه دستکاری سود در ادبیات ,حسابداری, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ترجمه مقاله شبیه ­سازی خطای داخللی ترانسفورماتور

قیمت:170000ریال

موضوع:

ترجمه مقاله شبیه ­سازی خطای داخللی ترانسفورماتور

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

چکیده این مقاله روش جدیدی برای مدل­سازیخطاهای داخلی ترانسفورماتور قدرت ارائه می­کند. این روش منجر به مدلی می­شودکه سازگار با بسته­های نرم افزاریتجاریمبتنی بر فازور است. در نتیجه؛ محاسبه جریان خطای ناشی ازنقص سیم­پیچی ترانسفورماتور قدرترا در هر شاخه­ای از شبکه فراهم می­سازد. این جریان را می­توان برای ارزیابی عملکرد رله­های حفاظتی استفاده نمود که منجر به تنظیم بهتر کارکردهای محافظتیمی­گردد.

کلمات کلیدی-ترانسفورماتور, سیم­پیچ ترانسفورماتور, مدل­سازی, جریان اتصال کوتاه, خطای داخلی

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

1)اصل مقاله لاتین 6 صفحه

2) متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی 10 صفحه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله شبیه ­سازی خطای داخللی ترانسفورماتور,ترانسفورماتور, سیم­پیچ ترانسفورماتور, مدل­سازی, جریان اتصال کوتاه, خطای داخلی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ترجمه مقاله تعهد واحد مخزن

قیمت:250000ریال

 

موضوع:

ترجمه مقاله تعهد واحد مخزن-پمپاژی با ملاحظاتی برای تقاضای انرژی، اقتصاد، و محدودیت­های زیست محیطی

فرمت فایل: WORD (قابل ویرایش)

 

کلمات کلیدی: تعهد واحد، مخزن-تلمبه­ای، محدودیت­های زیست محیطی

چکیده

گذشته از هزینه­هایسوخت صفر، واحدهایمخزن-پمپاژی، می­توانند گسیل­های واحدهای تولیدکننده حرارتی را کاهش دهند. هدف از این مطالعه بررسی (a)تعهدواحد حرارتی با ملاحظات محدودیت­های زیست محیطی (ECUC)، و (b) تعهدمخزن-پمپاژیو واحد حرارتی با ملاحظات محدودیت­های زیست محیطی (PSECUC) بر اساس روش جدید بهینه سازی است. PSECUCبرنامه راه­اندازی و خاموشیمخزن-پمپاژیو واحد­های تولید حرارتی را تعیین می­کند و تقاضای مورد نیازرا پوشش می­دهد، به طوری که هزینه­های سوخت، راه­اندازی و گسیل­های اضافی (TC) حداقل می­شوند. برایECUC (فقط واحد­های تولید حرارتی)، نتایجبه ترتیب، بهبود 0.03 و 0.50 درصد در TC و گسیل اضافی (EXEM) را نشان می­دهد. برایPSECUC، مشخص گردید که واحد­های2-مخزن-پمپاژی، به طور همزمان قادرند به ترتیب باعث کاهش TC و EXEMبا مقادیر 1.20 و 60٪شوند.

پروژه کارشناسی ارشد برق

فایل محتوای:

1)اصل مقاله لاتین 10 صفحه Elsevier

2) متن ورد ترجمه شده بصورت کاملا تخصصی 17 صفحه



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله تعهد واحد مخزن,ترجمه مقاله, تعهد واحد مخزن, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

ترمودینامیک پیشرفته بیژن(ویرایش چهارم)

قیمت:2500000ریال

عنوان:

ترمودینامیک پیشرفته بیژن(ویرایش چهارم)

فرمت فایل : pdf

این ویرایش چهارم کتاب ترمودینامیک پیشرفته بیژن میباشد که بنده به قیمت 100 دلار خریده ام .امیدوارم مفید باشد



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:ترمودینامیک پیشرفته بیژن(ویرایش چهارم),ترمودینامیک پیشرفته بیژن,(ویرایش چهارم), ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

پروژه الکترونیک قدرت (مبدل کاک)

قیمت:150000ریال

عنوان :

مبدل کاک در متلب شبیه سازی شده به همراه گزارش کار کامل
*فایل ورد+ پی دی اف+ شبیه سازی متلب

مقدمه:

مبدل کاک یا مبدل چوک (Ćuk converter) نوعی مبدل DC-DC است که می‌تواند به صورت افزاینده یا کاهنده به کار رود. نامگذاری این مبدل از روی سازنده آن بوده است. مدار مبدل کاک در واقع مدار دوگان مبدل باک-بوست است و مانند آن، پلاریته خروجی مدار برعکس پلاریته ورودی مدار است. در این مبدل، خازن ابتدای مدار برای ذخیره انرژی از ورودی و انتقال آن به خروجی استفاده می‌شود. اگر چه مدار این مبدل نسبت به مدار مبدل باک-بوست دارای عناصر بیشتری است، اما مزایایی نسبت به آن دارد، از جمله اینکه ریپل خروجی بسیار کمتر از مدار ساده مبدل باک-بوست است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:پروژه الکترونیک قدرت (مبدل کاک),پروژه الکترونیک قدرت,(مبدل کاک), ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی بودجه بندی(فصل ششم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ

قیمت:140000ریال

عنوان:

دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی بودجه بندی(فصل ششم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ)

فرمت: پاورپوینت ( قابل ویرایش )

 

فرمت: پاورپوینت(قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 72 اسلاید

دسته: حسابداری- مدیریت (ویژه ارائه کلاسی درس حسابداری مدیریت)

تهیه شده با تصاویر و جداول بسیار زیبا

کتاب حسابداری مدیریت تألیف دکتر رضا شباهنگ جزو مهم ترین منابع درس حسابداری مدیریت برای رشته های مجموعه مدیریت و حسابداری در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت فصل ششم این کتاب با عنوان"مفاهیم اصلی بودجه بندی"بوده و در 72 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل و مثالهای تشریحی طراحی شده است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس (ارائه کلاسی) درسحسابداری مدیریت در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و حسابداری مورد استفاده قرار گیرید. بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

تعريف بودجه

مقاصد بودجه بندي

هم آهنگی ، همکاری و ارتباط

به مقدار درآوردن پيشنهادها

ارزيابي فعاليت هاي انجام شده

آگاهي از اقلام بهاي تمام شده

تامين الزامات قانوني

هدايت فعاليت ها به سمت هدفها

وظايف بودجه بندي

بودجه جامع

بودجه عملياتي

بودجه مالی

بودجه فروش

ودجه موجودي كالاي آخر دوره

بودجه مقادير توليد

بودجه موجودي مواد اوليه در آخر دوره

بودجه خريد مواد اوليه

طرز محاسبه بودجه خريد

بودجه دستمزد مستقيم

بودجه سربار ساخت

بودجه بهاي تمام شده کالاي فروش رفته

بودجه هزينه هاي اداري

بودجه هزينه هاي فروش و بازاريابي

سود خالص عمليات بودجه شده

بودجه مخارج سرمایه ای

بودجه نقدي

ترازنامه بودجه شده

بودجه بندي صورت گردشي نقد

طرح سود

فرآيند كلي بررسي و تجديد نظردر بودجه

اعمال كنترل از طريق بودجه

اعمال كنترل از طريق بودجه

دفاع از بودجه

پاورپوینت تهیه شده بسیار کامل و قابل ویرایش بوده و به راحتی می توان قالب آن را به مورد دلخواه تغییر داد و در تهیه آن کلیه اصول نگارشی، املایی و چیدمان و جمله بندی رعایت گردیده است.



جهت دانلود محصول اینجا کلیک نمایید

 

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی بودجه بندی(فصل ششم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ,دانلود پاورپوینت مفاهیم اصلی بودجه بندی,(فصل ششم کتاب حسابداری مدیریت تألیف شباهنگ, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: یک شنبه 30 آبان 1395برچسب:پاورپوینت سیستمهای اطلاعات مدیریت,پاورپوینت سیستمهای اطلاعات ,مدیریت, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله مدل سازی و ارزیابی استراتژی های پخش آنلاین چند منظوره

    دسته :

    فناوری اطلاعات و کامپیوتر

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده25
    قیمت : 14000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مدل سازی و ارزیابی استراتژی های پخش آنلاین چند منظوره :

ترجمه مقاله مدل سازی و ارزیابی استراتژی های پخش آنلاین چند منظوره

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Modeling and Evaluation of Multisource Streaming Strategies in P٢P VoD Systems
عنوان فارسی مقاله: مدل سازی و ارزیابی استراتژی های پخش آنلاین (استرمینگ) چندمنظوره در سیستم های نظیر به نظیر ارسال ویدئو بر مبنای تقاضا (P٢P VoD).
دسته: فناوری اطلاعات و کامپیوتر
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢۵
چکیده
در سال های اخیر، توزیع محتوای چندرسانه ای در سطح گسترده ای به اینترنت کشانده شده است که عبارتند از گوینده ها، اپراتورها و ارائه دهندگان خدمات، تا با هزینه های زیاد زیرساخت هایشان را ارتقا دهند. در این شرایط، راه حل های استریمینگ (نمایش آنلاین) تکیه ای بر روی تجهیزات کاربری همانند گیرنده دیجیتال یا ست تاپ باکس (STBs) به منظور انتقال داده به سرورهای استریمینگ (پخش آنلاین) اختصاصی مشخصا مناسب می باشند. در چنین سیستم هایی، محتوا معمولا تکرار شده  و بر روی شبکه ایجاد شده توسط STB ها (گیرنده های دیجیتال) که در خانه های کاربران قرار دارد، پخش می شود، و خدمات ارسال ویدئو بر مبنای تقاضا (VoD) از طریق فرایند استریمینگ (پخش آنلاین) که در میان STB ها (گیرنده های دیجیتال) دیوار به دیوار به شکل نظیر به نظیر، عرضه می گردد. تا به حال، اکثر کارهای پژوهشی تمرکز خود را بر روی طراحی و بهینه سازی مکانیسم های کپی برداری محتوا برای به حداقل رسانی هزینه های سرور، قرار داده اند. بهینه سازی مکانیسم های کپی برداری معمولا یا از طریق مد نظر قرار دادن شاخص های بسیار ناپخته عملیاتی سیستم یا تحلیل رفتار مجانبی به اجرا در می آید. در این تحقیق، در عوض، مدل تحلیلی را مطرح می کنیم که پژوهش های قبلی را تکمیل کرده و شاخص های نسبتا دقیقی از عملکرد سیستم (نظریه احتمال مسدود شدن) ایجاد می کند. مدل ما در سطح بالایی به صورت مقیاس پذیر، انعطاف پذیر، بوده و تجهیزات توسعه پذیر برای طراحان و توسعه دهندگان مفید می باشد تا بطور موثری به پیش بینی تاثیر انتخاب طرح سیستم در سیستم های STB-VoD (گیرنده دیجیتال- ارسال ویدئو بر مبنای تقاضا) بپردازند.
کلیدواژه- نظیر به نظیر، پخش آنلاین ویدئو بر مبنای تقاضا، گیرنده دیجیتال، مدل صف، ارزیابی عملکرد
 مقدمه:
در سال های اخیر، توزیع محتوای چندرسانه ای ( به ویژه ویدئو) در سطح گسترده ای به اینترنت کشانده شده است. این منابع عظیم پخش آنلاین پشت خط مستلزم وتوان پردازش قابل توجه و، مهمتر از همه ظرفیت پهنای باند بالا می باشد. سیستم های پخش آنلاین ویدئو بر مبنای تقاضا (VOD) که اشاره ای به پخش آنلاین نقطه به نقطه و الگوی کلاینت – سرور دارند، تمام مقیاس پذیری ها و موضوعات هزینه را مجسم می کنند. فناوری نظیر به نظیر (P٢P) اغلب برای انتقال سیستمی محتوا در سرورها، یا ایجاد جوامع توزیع و اشتراک غیرمتمرکز محتوا به صورت کامل، مورد استفاده قرار می گیرند. در هر دو مورد، شبکه های نظیر به نظیر به اشتراک منابع موجود، همانند کانال ارتباط و ظرفیت حافظه میانجی خود به صورت محدود می پردازند تا مشترکا با یکدیگر کار کنند.
ارائه دهندگان خدمات می توانند مزایایی را از ظرفیت منابع در دسترس شبکه های نظیر به نظیر ( از نظر حافظه و حافظه فرّار) برای قرار دادن مضامین خاص در آن ها به شکل فعال) بدست آورند. هدف اینست که چنین محتوا برای شبکه های نظیر به نظیر دیگر مفید باشد، به این ترتیب فشار را در سرورهای کمتر می کند. در این مورد، کارهای تحقیقاتی مرتبط قبلی به تحلیل طرح پخش آنلاین ارسال ویدئو بر مبنای تقاضا بر مبنی نظیر به نظیرپرداخته که از ظرفیت های ذخیره سازی گیرنده های دیجیتال (STBs) به منظور ارائه خدمات پخش آنلاین ارسال ویدئو بر مبنای تقاضا رو به افزایش استفاده می کند [١]. امروزه، تجهیزاتی با انواع متفاوت به عنوان STB مورد استفاده قرار می گیرند. رایج ترین آن ها رسیورهایی برای کانال های اختصاصی همانند شبکه های کابلی یا پخش زمینی می باشد. عوامل ساده تر می تواند توسط گذرگاه های خانگی، همانند DSL یا مودم های کابلی با درایور هارد و خصوصیات توسعه یافته فراهم گردد.

ترجمه مقاله مدل سازی و ارزیابی استراتژی های پخش آنلاین چند منظوره

قیمت : 14000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله مدل سازی و ارزیابی استراتژی های پخش آنلاین چند منظوره,ترجمه مقاله مدل سازی و ارزیابی استراتژی ,های پخش آنلاین چند منظوره, نظیر به نظیر, پخش آنلاین ویدئو بر مبنای تقاضا, گیرنده دیجیتال, مدل صف,ارزیابی عملکرد, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله مدل سازی موتور القایی اشباع شده به وسیلۀ سیگنال های تزریقی فرکانس بالا

    دسته :

    برق

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده23
    قیمت : 14000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مدل سازی موتور القایی اشباع شده به وسیلۀ سیگنال های تزریقی فرکانس بالا :

دانلود ترجمه مقاله مدل سازی موتور القایی اشباع شده به وسیلۀ سیگنال های تزریقی فرکانس بالا

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Modeling of Saturated Induction Machines With Injected High-Frequency Signals
عنوان فارسی مقاله: مدل سازی موتور القایی اشباع شده به وسیلۀ سیگنال های تزریقی فرکانس بالا.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٣
چکیده
این مقاله اثرات تزریق کردن سیگنال های اضافی به درون موتور القایی به منظور کنترل سرعت را بررسی می نماید. مدل جدید اشباع، قادر خواهد بود که تعامل بین سیگنالهای اضافی و اشباع هسته موتور که بر روی شار تولید کنندۀ گشتاور تاثیر دارند، را بیان نماید. در ابتدا ضریب اشباع متغیر به منظور مدل کردن سطح اشباع متغیر که به واسطه اشباع ایجاد شده است را بیان می کند. یک سیگنال ولتاژ متعادل نیز به تغذیه معمولی اضافه شده است تا اثرات چنین سیگنالهای اضافی بر موتور القایی اشباع شده بررسی گردد. نتایج شبیه سازی چنین مدلی در حالات بدون بار و بار کامل به همراه اندازه گیریهای آزمایشگاهی ارائه شده است .
کلمات شاخص : هارمونیکهای شار فاصله هوایی- تخمین موقعیت شار- مدل q-d مدل سازی حالت اشباع – کنترل بدون حسگر .
مقدمه: 
تزریق مولفه های سیگنال ( ) فرکانس بالا به فرمان جریانی یک اینورتر مدولاسیون پالس از یک ولتاژ منبع  (PWM ) در حال حاضر یکی از بیشترین موارد مطالعه و بررسی روشهای کنترل سرعت موتورهای القایی (IM ) ، بدون نیاز به موقعیت شفت یا حسگر سرعت (بدون حسگر) می باشد. به سادگی می توان نشان داد که تزریق سیگنالهای فرکانس بالای هارمونیکهای ولتاژ و جریان اضافی ایجاد می کند. که اطلاعات مورد نیاز جهت کنترل بدون حسگر را به دست می آورد مرجع

 

ترجمه مقاله مدل سازی موتور القایی اشباع شده به وسیلۀ سیگنال های تزریقی فرکانس بالا

قیمت : 14000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله مدل سازی موتور القایی اشباع شده به وسیلۀ سیگنال های تزریقی فرکانس بالا,هارمونیکهای شار فاصله هوایی, تخمین موقعیت شار, مدل q-d مدل سازی حالت اشباع, کنترل بدون حسگر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله مدل سازی ماشین های سنکرون با اشباع مغناطیسی

    دسته :

    برق

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده22
    قیمت : 12000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله مدل سازی ماشین های سنکرون با اشباع مغناطیسی :

دانلود ترجمه مقاله مدل سازی ماشین های سنکرون با اشباع مغناطیسی

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Modeling of synchronous machines with magnetic saturation
عنوان فارسی مقاله:مدل سازی ماشین های سنکرون با استفاده از اشباع مغناطیسی.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٢٢
چکیده
این مقاله به بررسی روشی که بر گرفته ازمدل های چندگانه ی ماشین های سنکرون رتور اشباع شده است، می پردازد که بر اساس انتخاب های مختلف متغیرهای فضای حالت می باشد. با بررسی جریان ها و شارهای ماشین مثل بردارهای سرعت، مدل های d-q احتمالی مورد بحث قرار می گیرند و ثبت می شوند. در نتیجه چندین مدل جدید کشف و ارائه می شوند. مشخص است که تعداد کل مدل های d-q برای ماشین سنکرون با میراگر های اصلی ۶۴ تاست که نتیجتا بیشتر از حد معمول است.این مدل ها به سه گروه تقسیم می شوند: جریان، شار و مدل های ترکیبی. مدل های ترکیبی قسمت عمده ای را در بردارند . از اینرو از حق انتخاب بیشتری برخوردارند. این مقاله در خصوص اشباع مغناطیسی نیز روشی را ارائه می دهد تا انتخاب متغیرهای تغییر حالت را توضیح دهد. این روش شامل شرح جزئیات مدل اشباع با جریان های سیم پیچی همچون متغیرهای اصلی است وتمام متغیرهای دیگر نیز با کمک مهارت های ریاضی معمول از ان منتج می شوند. این مقاله به توانایی روش پیشنهادی در توسعه ی مدل های جدید موجود تاکید دارد. در خواست ثابت کردن ارزش روش و هم ارزی بین تمام مدل ها گزارش می شود.
کلیدواژه: ماشین سنکرون، مدل سازی، بردارهای فضای حالت، اشباع شار اصلی
مقدمه:
وقتی اشباع مغناطیسی در ماشین های ac استنتاج می شود، تئوری اشباع شار اصلی در نمودارهای d-q در بهترین حالت [٨-١] باقی می مانند. بدلیل سادگی در ماشین های سنکرون و اسنکرون چه در حالت موتوری و چه در حالت ژنراتوری بیشترین کاربرد را دارد.
اگرچه در مقایسه با روش های دیگر، امروزه  این روش بعنوان روشی جهانی برای معرفی اشباع اهن محسوب می شود و صحت ان با پیشگویی کاربردهای ماشین ac پیچیده تضادی ندارد. این امر ارزش چک کردن مثالهای [١۴-٩] را دارد.
البته وقتی که پدیده ی محلی نیز باید مانند بعضی از موارد عیب شناسی بررسی شود، به مرزهایش می رسد. برای این منظور باید فرمول، abc ، و معادلات اولیه با مسائل مشخصی  بکار روند[١٧-١۵] . به همین دلایل، تئوری اشباع شار اصلی در نمودارهای d-q به توجه بیشتری نیاز دارد.

ترجمه مقاله مدل سازی ماشین های سنکرون با اشباع مغناطیسی

قیمت : 12000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله مدل سازی ماشین های سنکرون با اشباع مغناطیسی,ترجمه مقاله مدل سازی ماشین سنکرون با اشباع مغناطیسی,ماشین سنکرون,مدل سازی, بردارهای فضای حالت, اشباع شار اصلی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود گزارش کارآموزی نصب شبکه و سخت افزار کامپیوتر

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 70
    قیمت : 5500 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کارآموزی نصب شبکه و سخت افزار کامپیوتر :

دانلود گزارش کارآموزی نصب شبکه و سخت افزار کامپیوتر 

فهرست مطالب

 

مقدمه……………………………………………………..۱

سرآغاز………………………………………………………………………………………………………………۲

كاربرد راحت………………………………………………………………………………………………………۴

– يك رابط براي همه دستگاهها ……………………………………………………………….۴

– پيكربندي خودكار…………………………………………………………………………………۴

– به دور از تنظيمات كاربر………………………………………………………………………..۴

– آزاد كردن منابع سخت‌ افزاري براي وسايل جانبي ………………………………….۴

– سادگي كابل…………………………………………………………………………………………۵

Hot pluggable………………………………………………………………………………….5

– عدم احتياج به منبع تغذيه……………………………………………………………………۵

سرعت………………………………………………………………………………………………………………۶

قابليت اطمينان………………………………………………………………………………………………….۷

قيمت پايين……………………………………………………………………………………………………….۷

صرفه‌جويي در مصرف انرژي……………………………………………………………………………….۷

قابليت انعطاف……………………………………………………………………………………………………۸

پشتيباني توسط سيستم عامل…………………………………………………………………………….۹

پشتيباني وسيله جانبي……………………………………………………………………………………..۱۰

مجمع ابزار آلات USB………………………………………………………………………………………11

 

اين پورت كامل نيست……………………………………………………………………………………….۱۲

– از ديد كاربران…………………………………………………………………………………….۱۲

– پشتيباني نشدن توسط سخت افزارهاي قديمي……………………………………..۱۲

– محدوديت سرعت……………………………………………………………………………….۱۳

– محدوديت فاصله…………………………………………………………………………………۱۴

– ارتباطات نظير به نظير…………………………………………………………………………۱۴

– توليدات شكل‌دار………………………………………………………………………………..۱۴

– از ديد ارتقاء دهندگان…………………………………………………………………………۱۵

– پيچيدگي پروتكل……………………………………………………………………………….۱۵

– پشتيباني در سيستم عامل………………………………………………………………….۱۵

– گيرهاي سخت افزاري………………………………………………………………………….۱۶

– مبالغ………………………………………………………………………………………………….۱۶

USB در برابر IEEE _ 1394………………………………………………………………………….17

حداقل نيازهاي كامپيوتر……………………………………………………………………………………۱۷

– كنترل كننده ميزبان……………………………………………………………………………۱۸

– سيستم عامل……………………………………………………………………………………..۱۸

– اجزا……………………………………………………………………………………………………۱۸

– اجزاي يك اتصال………………………………………………………………………………..۱۹

– تجهيزات لازم براي ارتقاء…………………………………………………………………….۲۰

– انتخاب تراشه……………………………………………………………………………………..۲۱

اجزاي يك كنترلر USB………………………………………………………………………...21

– پورت USB    ……………………………………………………………………………………….۲۲

 

– بافرهاي داده USB    …………………………………………………………………………….۲۲

CPU………………………………………………………………………………………………..23

– حافظه برنامه………………………………………………………………………………………۲۴

– حافظه داده    ……………………………………………………………………………………….۲۶

– رجيسترها………………………………………………………………………………………….۲۶

I/O هاي ديگر……………………………………………………………………………………۲۶

– ويژگيهاي ديگر………………………………………………………………………………….۲۷

ساده سازي پروسه ارتقاء………………………………………………………………………………….۲۷

– انتخاب معماري…………………………………………………………………………………..۲۷

– تراشه‌هايي كه از ابتدا براي USB طراحي شده‌اند………………………………..۲۸

– تراشه‌هايي بر اساس خانواده‌هاي آشنا…………………………………………………۲۸

– تراشه‌هايي كه به ميكرو كنترلرهاي خارجي متصل مي‌گردند………………….۲۹

– مرجع خصوصيات تراشه……………………………………………………………………..۳۰

– برنامه تراشه نمونه………………………………………………………………………………۳۰

– انتخاب راه انداز………………………………………………………………………………….۳۰

– ابزارهاي اشكال‌زدايي………………………………………………………………………….۳۱

– بردهاي ارتقا از فروشندگان تراشه……………………………………………………….۳۱

– بردهاي از منابع ديگر………………………………………………………………………….۳۲

– نيازمنديهاي پروژه……………………………………………………………………………..۳۳

نگاهي به بعضي از تراشه‌ها……………………………………………………………………………….۳۵

EnCore محصول شركت سيپرس………………………………………………………۳۵

– معماري CPU……………………………………………………………………………………35

 

– كنترلر USB……………………………………………………………………………………..36

EZ _ USB شركت سيپرس………………………………………………………………۳۷

– معماري CPU……………………………………………………………………………………37

– كنترلر USB……………………………………………………………………………………..38

PCI 16C7X5 شركت ميكروچيپ    ………………………………………………………………….۴۲

– معماري………………………………………………………………………………………………۴۲

– كنترلر USB………………………………………………………………………………………42

NET 2888 شركت نت چيپ

– كنترلر USB

USB 9603 شركت National Semiconductor……………………………………………..44

– كنترلر USB………………………………………………………………………………………46

PDIUSBD 11/1 محصول فيليپس…………………………………………………………………۴۶

– معماري……………………………………………………………………………………………..۴۶

– كنترلرهاي USB……………………………………………………………………………….47

Strong ARM اينتل………………………………………………………………………………………۴۷

– كلاسهاي دستگاهها……………………………………………………………………………۴۸

– استفاده از كلاسها………………………………………………………………………………۴۸

– اجزاي يك مربع خصوصيات كلاس……………………………………………………….۴۹

– كلاسهاي تعريف شده………………………………………………………………………….۵۰

– مطابقت يك دستگاه با يك كلاس    ……………………………………………………….۵۲

– وسايل جانبي استاندارد………………………………………………………………………۵۲

– صفحه كليد ، ماوس و دسته بازي ………………………………………………………..۵۲

 

– دستگاههاي انبارش توده‌اي………………………………………………………………..۵۳

– چاپگرها……………………………………………………………………………………………۵۵

– دوربينها و اسكنرها    ……………………………………………………………………………۵۵

– برنامه‌هاي صوتي………………………………………………………………………………..۵۶

– مودم‌ها……………………………………………………………………………………………..۵۷

– كاربردهاي غير استاندارد……………………………………………………………………۵۷

– دستگاههايي كه داده‌ها را با يك سرعت كم منتقل مي‌كنند………………….۵۸

– به روز رساني دستگاههاي RS _ 232………………………………………………….59

– دستگاههاي مراكز فروش…………………………………………………………………….۶۰

– جايگزيني دستگاههاي با پورت موازي غير استاندارد…………………………….۶۱

– ارتباطهاي كامپيوتر به كامپيوتر…………………………………………………………..۶۳

 

– پيوندهاي بي‌سيم……………………………………………………………………………….۶۳

دانلود گزارش کارآموزی نصب شبکه و سخت افزار کامپیوتر

قیمت : 5500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:دانلود گزارش کارآموزی نصب شبکه و سخت افزار کامپیوتر,دانلود گزارش کارآموزی نصب شبکه و سخت افزار ,کامپیوتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات در شرکت آتی مکس

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 80
    قیمت : 6500 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات در شرکت آتی مکس :

دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات در شرکت آتی مَکس

فهرست مطالب

مقدمه ۱

فصل اول

در باره شرکت۴

بخش پشتیبانی۵

بخش مدیر فنی۵

قسمت سخت افزار۶

عملکرد شرکت۷

نیازمندی های مشتریان۹

انواع محصولات موجود در شرکت۱۲

انواع کیوسک ها۱۳

تجهیزات جانبی۱۴

کیوسک مدلs13115

کیوسک مدلm10016

کیوسک مدلm20017

کیوسک مدلw10018

کیوسک مدلw11019

کیوسک مدلw12020

کیوسک مدلw13021

سیستم تلفن گویا۲۲

انوای سیستم های صف۲۳

سیستم صف سخت افزاری۲۳

سیستم صف نرم افزاری۲۴

سیستم صف ترکیبی۲۴

امکانات سیستم صف سخت افزاری۲۵

امکانات سیستم صف سخت نرم افزاری۲۷

تقویم های دیجیتال ۳۰

تقویم دیجیتال مدل ITD30

تقویم دیجیتال مدل ITD231

طراحی و پیاده سازی   صفحات کیوسک   ۳۲

سیستم ارسال در یافت پیام۳۵

کارت خوان آی تی مکث۳۷

فصل دوم

اشنای با محیط نرم افزاری شرکت۳۹

اشنای با محیط نرم افزاری mxkiosk39

Toolbar40

صفحات۴۰

خصوصیات۴۰

مولفه ها۴۱

بر چسب۴۱

جعبه متن چند خطی۴۲

کلید کنترلی۴۳

ناحیه حساس۴۴

صندوق پستی۴۵

شی مرورگر وب۴۶

هشدار ۴۷

صفحه اعداد ۴۷

اشنایی با نرم افزار فتوشاپ۴۷

شروع کار با نرم افزار ۴۷

Marquee48

ابزار انتخاب محدوده ۵۰

Layer51

ابزار انتقال ۵۲

navigator54

hand tool55

تغییر شکل۵۸

Brush59

تغییر اندازه تصویر۶۱

ابزار متن۶۲

ماسک۶۴

فصل سوم

مروری بر پروژه۶۷

ساخت صفحه کلید۶۹

کلید راهنمایی طبقات۷۰

کلید نظرسنجی۷۱

کلید صندوق پستی۷۲

نحوه قرار دادن کلید۷۳

Touch74

Speaker74

طریقه     htmlسازی صفحات۷۴

قراردادن قفل نرم افزاری۷۵

مراحل نصب پروژه نرم افزاری بر روی کیوسک۷۶

 

فهرست جداول

جدول نیازمندی ها۱۰

انواع کیوسک۱۳

جدول تجهیزات جانبی۱۴

کیوسک مدل s13115

کیوسک مدل m10016

کیوسک مدل m20017

کیوسک مدل w10018

کیوسک مدل w11019

کیوسک مدل w12020

کیوسک مدل w13021

سیستم تلفن گویا۲۲

جدول سیستم صف سخت افزاری۲۶

جدول سیستم صف نرم افزاری۲۸

جدول تقویم دیجیتال itd30

جدول تقویم دیجیتال۲ itd31

جدول نرم افزاری طراحی صفحات۳۳

جدول سیستم ارسال دریافت پیام۳۶

جدول کارت خوان itmax37

 

انواع محصولات موجود در شرکت :

انواع کیوسکهای اطلاع رسانی، بانکی، مخابراتی و …

انواع سیستمهای صف

انواع دستگاه های تقویم دیجیتالی

برنامه طراحی صفحات مخصوص کیوسکهای داخلی و خارجی

سیستم ارسال و دریافت پیام کوتاه

کارت خوان آی تی مکث

سیستم تلفن گویا

انواع کیوسکها

 

دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات در شرکت آتی مکس

قیمت : 6500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات در شرکت آتی مکس,دانلود گزارش کارآموزی فناوری اطلاعات, در شرکت آتی مکس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلودگزارش کارآموزی اجرای پست برق فشار قوی

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد صفحات 38به همراه عکس
    قیمت : 4000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلودگزارش کارآموزی اجرای پست برق فشار قوی :

دانلودگزارش کارآموزی اجرای پست برق فشار قوی (همراه با عکس) 

 

 

اجرای پست برق فشار قوی ۶۲/۲۳۰ کیلو ولت

مکان کار آموزی :  

شهرستان مینودشت ، کیلومتر ۲ جاده مشهد ، جنب پلیس راه

فهرست مطالب

 

آشنایی با محل کار آموزی و عملیات انجام شده طی دوره

عملیات اجرایی مربوط به ساختمان کنترل

از زمان شروع دوره کار آموزی عملیات مربوط به ساختمان کنترل شامل : اجرای سقف کاذب ، گچ کاری دیوارها و زیر سقف کاذب ، کاشی کاری اتاق باطری ، اجرای سنگ کف پنجره ها توسط بنا ، اجرای پیاده رو دور ساختمان کنترل ، سنگ گاری دور ساختمان و اجرای داربست درون یا بیرون ساختمان برای کارهای اجرایی می باشد .

اجرای سقف کاذب

گچ کاری داخل اتاق کنترل

کاشی کاری درون سرویس ها و اتاق باطری

سنگ کاری های ساختمان کنترل

سنگهای سوپر باید داری شرایط زیر باشد

اجرای بتن پیاده رو در اطراف ساختمان کنترل

درز انقطاع اجرا شده در پیاده رو ساختمان کنترل

عملیات اجرایی مربوط به اتاق های بی سی آر

اجرای کف کاذب در بی سی آر روم ها

کارهای اجرایی مربوط به محوطه کارگاه : کارهای اجرایی که در محوطه کارگاه و در دوره کار آموزی انجام شد شامل عملیات ذیل می باشدکانال ها ( اجرای خود کانال ها ، اجرای دال ها روی آنها بعنوان پل ، اجرای محل قرار گرفتن پل ها)

تسطیح ، رگلاژ و بکفیل محوطه

اجرای پداستالها برای دکل ها و گنتری ها

اجرای دیوار آتش

اجرای شبکه سیم ارت

اجرای فنداسیون دیوار های جانبی کارگاه

اجرای کانال ها

اجرای دال روی کانل ها بعنوان پل

نکته هایی که باید در اجرای دال توجه شود

اجرا محل قرار گرفتن تابلو های برق روی کانال ها

اجرای تسطیح ، رگلاژ و بکفیل محوطه

اجرای پداستالها برای دکل ها و گنتری ها

اجرای دیوار آتش

اجرای شبکه سیم ارت

اجرای فنداسیون دیوار های جانبی کارگاه

عملیات اجرایی مربوط به اتاق نگهبانی

آزمایشگاه بتن

دانلودگزارش کارآموزی اجرای پست برق فشار قوی

قیمت : 4000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:دانلودگزارش کارآموزی اجرای پست برق فشار قوی,دانلود,گزارش کارآموزی اجرای پست برق فشار قوی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شركت آوا پژوهش مركزي

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 76
    قیمت : 5500 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شركت آوا پژوهش مركزي :

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شركت آوا پژوهش مركزي 

کارهای انجام شده در طول دوره کارآموزی

۱)سخت افزار كامپيوتر

۲)فرمت كردن در Dos

۳)FDISK كردن در Dos

۴)نصب ويندوز و نصب كارت هاي صوتي و گرافيكي و مودم و…

 

فهرست مطالب

شنايي بامكان كارآموزي۱

واحدهاي اساسي دركامپيوتر۲

ديسك سخت وديسك لرزان۵

كارت گرافيكي۷

كارت شبكه ، منبع تغذيه ، پنكه۸

مانيتور۹

بلند گو،صفحه كليد ، ماوس، چاپگر۱۰

SCANER11

وسايل درون CASE12

وسايل بيرون CASE12

CPU.RAM.IDE14

نصب CPU18

قالب بندي ديسك۲۱

فرمان FORMAT22

نگاهي عميق تربه فرمان FORMAT       ۲۷

فضاي داده هاي ديسك       ۳۲

فرمان SCANDISK       ۳۵

رفع اشكالهاي احتمالي ديسك       ۳۹

بررسي ديسكهاي فشرده     ۴۰

فرمان FDISK     ۴۱

محل نگهداري اطلاعات جدول پارتيشن     ۴۳

شروع كارباFDISK     ۴۴

ايجاد پارتيشن DOS     ۴۵

ايجاد درايومنطقي درپارتيشن گسترش يافته     ۴۸

تعويض پارتيشن فعال     ۴۹

چگونگي حذف يك پارتيشن   ۵۰

چگونگي انتخاب ديسك سختر    ۵۱

چگونگي نشان دادن وضعيت پارتيشن   ۵۳

سيتم عامل چيست   ۵۳

منابع مورد استفاده ۷۳

 

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شركت آوا پژوهش مركزي

قیمت : 5500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شركت آوا پژوهش مركزي,دانلود, گزارش کارآموزی در شركت آوا پژوهش مركزي, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:پاورپوینت تجارت الکترونیکی در اینترنت,پاورپوینت تجارت الکترونیکی, در اینترنت, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:پاورپوینت هدف از طراحی سیستم های تهویه مطبوع,پاورپوینت هدف از طراحی سیستم ,های تهویه مطبوع,پاورپوینت هدف از طراحی سیستم تهویه مطبوع, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:پاورپوینت تاریخ ادبیات ایران ۱,پاورپوینت تاریخ ادبیات, ایران ۱, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:پاورپوینت تاریخ زبان فارسی,پاورپوینت, تاریخ زبان فارسی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:پاورپوینت گزیدۀ قصاید خاقانی,پاورپوینت خاقانی,پاورپوینت قصاید خاقانی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:پاورپوینت آمار و احتمالات مهندسی,پاورپوینت آمار ,و احتمالات مهندسی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: شنبه 29 آبان 1395برچسب:پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی – روشها و فنون تدریس,پاورپوینت مهارتهای آموزشی و پرورشی , روشها و فنون تدریس, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلودگزارش کارآموزی سیم کشی خودرو در شرکت پارس خودرو

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات63
    قیمت : 5000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلودگزارش کارآموزی سیم کشی خودرو در شرکت پارس خودرو :

دانلود گزارش کارآموزی برق خودرو و سیم کشی خودرو در شرکت پارس خودرو

فهرست مطالب

عنوان صفحه

فصل اول: شركت پارس خودرو

 
۱-۱ تاريخچه شركت پارس خودرو ……………………………………………………….. ۱
۱-۲ توليدات شركت از بدو تأسيس ……………………………………………………….. ۶

فصل دوم: برق خودرو

 
۲-۱ مقدمه: روند توليد برق در خودرو …………………………………………………… ۸
۲-۲ باتري ……………………………………………………………………………………………… ۹
۲-۳ دينام ………………………………………………………………………………………………. ۱۰
۲-۴ استارت ………………………………………………………………………………………….. ۱۳
۲-۵ سيستم جرقه‌زني ……………………………………………………………………………. ۱۴
۲-۵-۱ طرز كار سيستم جرقه زني ………………………………………………………… ۱۵
۲-۵-۲ اجزاي سيستم جرقه زني ………………………………………………………….. ۱۶
۲-۵-۲-۱ شمع ………………………………………………………………………………………. ۱۶
۲-۵-۲-۲ كويل ……………………………………………………………………………………… ۱۷
۲-۵-۲-۳ دلكو   ……………………………………………………………………………………… ۱۸
۲-۶ سيستم تزريق سوخت ……………………………………………………………………. ۲۱
۲-۶-۱ سنسورها …………………………………………………………………………………… ۲۳
۲-۶-۱-۱ سنسور ميل بادامك ……………………………………………………………….. ۲۳
۲-۶-۱-۲ سنسور جريان هوا ………………………………………………………………… ۲۴
۲-۶-۱-۳ سنسور دماي آب موتور ……………………………………………………….. ۲۵
۲-۶-۱-۴ سنسور ضربه ……………………………………………………………………….. ۲۵
۲-۶-۱-۵ سنسور وضعيت دريچه گاز …………………………………………………… ۲۵
۲-۶-۱-۶ سنسور دور موتور ……………………………………………………………….. ۲۶
۲-۶-۱-۷ سنسور اكسيژن……………………………………………………………………… ۲۶
عنوان صفحه
۲-۶-۲ انواع سيستمهاي سوخت انژكتور ……………………………………………………. ۲۷
۲-۶-۲-۲ سيستم K-JETRONIC ……………………………………………………………. ۲۷
۲-۶-۲-۱ سيستم KE-JETRONIC ………………………………………………………….. ۲۷
۲-۶-۲-۳ سيستم L-JETRONIC …………………………………………………………….. ۲۸
۲-۶-۲-۴ سيستم LH-JETRONIC …………………………………………………………. ۲۸
۲-۶-۲-۵ سيستم MONO_LETRPONIC ……………………………………………….. ۲۹
۲-۶-۲-۶ سيستم MOTRONIC ……………………………………………………………… ۲۹
۲-۶-۳ سيستم سوخت رساني ………………………………………………………………….. ۳۱
۲-۷ سيستم روشنايي و سيستمهاي فرعي ديگر …………………………………………. ۳۳
۲-۷- الف سيستم روشنايي ……………………………………………………………………… ۳۳
۲-۷-ب سيستمهاي فرعي ديگر …………………………………………………………………. ۳۵
۲-۷-ب-۱ برف پاك‌كن و شيشه شوي ………………………………………………………. ۳۵
۲-۷-ب-۲ بوق ………………………………………………………………………………………… ۳۷
۲-۷-ب-۳ آينه برقي ………………………………………………………………………………… ۳۸
۲-۷-ب-۴ شيشه بالابر برقي ……………………………………………………………………. ۳۹
۲-۷-ب-۵ قفل مركزي ……………………………………………………………………………… ۳۹
۲-۷-ب-۶ شيشه گرم كن عقب …………………………………………………………………. ۴۰
۲-۷-ب-۷ كولر و بخاري …………………………………………………………………………. ۴۰
۲-۷-ب-۸ سيستمهاي اطلاع رساني به راننده……………………………………………… ۴۱

فصل سوم: سيم كشي خودرو

 
۳-۱ مشخصات سيمها ……………………………………………………………………………… ۴۸
۳-۲ طراحي دسته سيم …………………………………………………………………………….. ۴۹
۳-۳ فيوزها …………………………………………………………………………………………….. ۵۰
۳-۴ ليست فيوزهاي خودرو ……………………………………………………………………… ۵۲
۳-۵ سيم كشي سرانزا ……………………………………………………………………………… ۵۵
۳-۶ تصاوير خط سيم كشي سرانزا …………………………………………………………… ۵۷
منابع و مراجع …………………………………………………………………………………………. ۶۳

دانلودگزارش کارآموزی سیم کشی خودرو در شرکت پارس خودرو

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:دانلودگزارش کارآموزی سیم کشی خودرو در شرکت پارس خودرو,دانلودگزارش کارآموزی سیم کشی خودرو ,در شرکت پارس خودرو, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود کارآموزی شبکه در شرکت شبکه افزار

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات53
    قیمت : 4500 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود کارآموزی شبکه در شرکت شبکه افزار :

دانلود کارآموزی شبکه در شرکت شبکه افزار 

فهرست مطالب

عنوان                                              صفحه

مقدمه                                           ۱

تاریخچه پیدایش شبکه                            ۱

مدلهای شبکه                                    ۴

اجزای شبکه                                      ۷

پروتکل امنیت در لایه شبکه IPSec                      ۸

طراحی اساسنامه امنیتی                          ۱۲

مقدمه ای بر TCP/IP                              ۱۶

TCP/IP چیست ؟                                   ۲۳

شبكه هاي كامپيوتري بي سيم                           ۲۷

ابزار کار شبکه بی سیم خانگی                             ۳۰

استفاده از رمزگذاری WEP                            ۳۳

دوبین های تحت شبکه IPcamera                     ۳۶

اصطلاحات پایه شبکه Network و اینترنت                 ۳۸

مختصری درباره اینترنت                          ۵۱

مقدمه
بطور کلی قبل از طراحی فیزیکی یک شبکه کامپیوتری ، ابتدا باید خواسته ها شناسایی وتحلیل شوند، مثلا در یک کتابخانه چرا قصد ایجاد یک شبکه را داریم واین شبکه باید چه سرویس ها وخدماتی را ارائه نماید؛ برای تامین سرویس ها وخدمات مورد نظر اکثریت کاربران ، چه اقداماتی باید انجام داد ؛ مسائلی چون پروتکل مورد نظر برای استفاده از شبکه ، سرعت شبکه واز همه مهمتر مسائل امنیتی شبکه ، هریک از اینها باید به دقت مورد بررسی قرار گیرد. سعی شده است پس از ارائه تعاریف اولیه ، مطالبی پیرامون کاربردهای عملی آن نیز ارائه شود تا در تصمیم گیری بهتر یاری کند.

دانلود کارآموزی شبکه در شرکت شبکه افزار

قیمت : 4500 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:دانلود گزارش کار آموزی شبکه در شرکت شبکه افزار,دانلود , گزارش کار آموزی, شبکه, در شرکت شبکه افزار, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود گزارش کارآموزی كارخانه تراورس بتوني

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات55
    قیمت : 4800 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کارآموزی كارخانه تراورس بتوني :

دانلود گزارش کارآموزی كارخانه تراورس بتوني

فهرست مطالب

فصل اول : آشنايي كلي با مكان كارآموزي

فصل دوم : ارزيابي بخشهاي مرتبط با رشته كارآموز

شرح حال تراورس بتوني

آزمايشگاه

عناصر تشكيل دهندد تراورس

طريقه كار با دستگاه ميكسر بصورت دستي

آزمايش دانه بندي

آزمايش مقاومت

مقاومت بتون

جدول ميزان مواد تشكيل دهنده بتون

كارگاه مواد اوليه

آرماتورهاي پرچ شده

سنگ شكن

كارگاه تراورس

چرثقيل سقفي

دستگاه كشش

ميكسر

ويبره

بخار

چرثقيل دروازه اي

فصل سوم : آزمون آموختها و نتايج و پيشنهادات

آموخته ها

نتيجه

پيشنهادات

 

مقدمه :

 

اگر بگوييم تكلونوژي جهان امروز را صنعت برق تشكيل داده است سخني است كه گزاف نگفته ايم. از كوچكترين وسايل زندگي تا پيچيده ترين ابزار وسايل صنعتي كه تمام اين وسايل و ابزار گفته شده تمام صنعت برق تشكيل داده است.

بطوريكه برق از دوشاخه الكترونيك و فورت تشكيل شده است ، كه بنا به ضرورت در اين تحقيق در زمينه برق قدرت تاليف شده است.

بطوركلي شركت تهيه و توليد تراروس بتوني در زمينه تهيه و توليد تراورس جهت جايگزيني تراورسهاي چوبي كه در سال ۱۳۰۰ توسط شركتهايي مانند ( فرانسه و آلمان ) ساخته شده است و چارت اين كارخانه بصورت زير مي باشد.

 

خط توليد اصلي

خط توليد مواد اوليه

دانلود گزارش کارآموزی كارخانه تراورس بتوني

قیمت : 4800 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:دانلود گزارش کارآموزی كارخانه تراورس بتوني,دانلود ,گزارش کارآموزی كارخانه تراورس بتوني,دانلود گزارش کارآموزی ,كارخانه تراورس بتوني, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت نرم افزار سايپا يدک

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات60
    قیمت : 5000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت نرم افزار سايپا يدک :

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت سایپا یدک کار نرم افزار سايپا يدک 

فهرست مطالب

مقدمه     ۵

كار با نرم افزار     ۶

طراحي فيزكي   ۳۸

بانك اطلاعاتي وجداول آن   ۴۰

نمودار ER   ۴۷

تجزيه وتحليل سيستم   ۴۸

دياگرام متن   ۴۹

دياگرام جريان داده ها در سطح كلي   ۵۱

DFD  پذيرش خودرو   ۵۲

DFD  ترخيص خودرو   ۵۳

DFD انبار     ۵۴

DFD جستجو     ۵۵

كد نويسي     ۵۶

 

چكيده مطلب :

اين برنامه سيستم فعاليت هاي يكي از نمايندگي هاي سايپا مي باشد ، كه سعي شده است در اين برنامه ، محيطي راحت وهمچنين به دور از سيستم دستي را براي كاربر فراهم كند

به طور كلي روند كار در اين برنامه به اين قرار است : خودروي براي تعميرات ابتدا به واحد پذيرش مراجعه كرده وبعد از ثبت اطلاعات وتاييد به سالن تعميرگاه منتقل مي شود و پس از انجام تعميرات مالك بعد از تصويه حساب وثبت عيب خودرو وفاكتور قطعات استفاده شده ،خودرو را ترخيص مي كند

دراين برنامه امكانات زير گنجانده شده است :

۱ امكان درج ، ويرايش ، حذف و نمايش مشخصات مالك خودرو و خودرو

۲ امكان درج ، ويرايش ، حذف و نمايش كالاهاي ورودي به انباروخروج از انبار

۳ صدور فاكتور قطعات استفاده شده براي مشتري

۴ امكان جستجو در حالت هاي مختلف

۵ امكان گزارش گيري از وضعيت موجودي انبار در هر لحظه وهمچنين وضعيت كالاهاي ورودي وخروجي در يك تاريخ مشخص يا در يك محدوده ي زماني مشخص

۶ امكان گزارش گيري از وضعيت خودروهاي پذيرش شده وترخيص شده به همراه چاپ گزارش

۷ تغيير نام كاربري وكلمه عبور كاربري

براي طراحي اين برنامه از نرم افزارهاي Visual Basic 60 (زبان برنامه نويسي) وپايگاه داده استفاده شده براي اين برنامه Sql Server 2000 مي باشد وبراي ايجاد فايل راهنما از نرم افزار Workshop Compiler استفاده شده است

 

 

دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت نرم افزار سايپا يدک

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر در شرکت نرم افزار سايپا يدک,دانلود گزارش کارآموزی کامپیوتر ,در شرکت نرم افزار سايپا يدک, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • دانلود پاورپوینت ساختمان اورژانس وفضای ان

    دسته :

    پاورپوینت

    فرمت/ppt تعداد اسلاید50
    قیمت : 3800 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد دانلود پاورپوینت ساختمان اورژانس وفضای ان :

دانلود پاورپوینت ساختمان اورژانس وفضای ان

فهرست

 

مقدمه
موقعیت اورژانس در رابطه با رادیولوژی و آزمایشگاه
ورودی مجزا برای بیماران اورژانسی و سرپایی
مراقبت از بیماران به شدت بد حال
ورودی و فضای تریاژ
رابطه پذیرش با سایر قسمت های اورژانس
قرارگیری فضای دفتر نمایندگی بیماران،اتاق مشاوره،کنفرانس و پلیس
بالابر اختصاصی در کنار ورودی آمبولانس
موقعیت تصویر برداری،ارتوپدی،استراحت،شستشو و مراقبت های ویژه
ارتباط آزمایشگاه بخش اورژانس با سایر فضاها
اتاق روانپزشکی در کنار ورودی آمبولانس
چهل معیار مربوط به دسترسی بیماران و کارکنان بخش اورژانس

 

دانلود پاورپوینت ساختمان اورژانس وفضای ان

قیمت : 3800 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:دانلود پاورپوینت ساختمان اورژانس وفضای ان,دانلود ,پاورپوینت ساختمان اورژانس ,وفضای ان, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله گسترش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق

    دسته :

    برق

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده18
    قیمت : 13000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله گسترش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق :

دانلود ترجمه مقاله گسترش ظرفیت تولید در بازارهای  آزاد برق

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Generation Capacity Expansion in Liberalized Electricity Markets: A Stochastic MPEC Approach
عنوان فارسی مقاله: گسترش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق:روش تصادفی MPEC.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨
چکیده
این مقاله به ارائه مدلی دو سطحی جهت کمک به شرکت های تولیدی در اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری در راستای بازاریابی برای ظرفیت تولید بلند مدت آنها، با در نظر گرفتن عدم قطعیت موجود در چگونگی سرمایه گذاری سایر شرکتهای تولیدی می پردازد. فرمولاسیون دو سطحی، جداسازی تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری و تولید را مجاز می دارد، همانگونه که اتخاذ تصمیمات سرمایه گذاری  شرکتهای سرمایه گذاری تولید [برق] منفرد، به عنوان سطح بالاتر و با هدف حداکثر کردن در آمد مورد انتظار در نظر گرفته می شود و تصمیم گیری در مورد تولید که توسط تمام شرکتها انجام می شود به عنوان سطح پایین تر در نظر گرفته می شود. سطح پایین تر، تعادل موجود در بازار انحصاری  را، از طریق فرمولاسون پاسخ قیمت تخمینی نشان می دهد که می تواند درجات مختلف رفتار بازار استراتژیک را، مانند رقابت کامل، انحصار کورنات (cournot) و حالتهای بین این دو (بینابین) را  به دست دهد .
[در این مقاله،] با جایگزینی سطح پایینتر با شرایط KKT  آن، مدل دو سطحی  به عنوان یک MPEC فرموله و به یک MILP  تبدیل و انتقال داده شده است. نتایج بدست آمده از مطالعه موردی (study case) ارائه و مورد بررسی قرار گرفته است.
مقدمه:
در نتیجه آزاد سازی بازارهای برق، عمل تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری  در زمینه ظرفیت تولید، نسبت به آنچه که پیش از این در یک چارچوب متمرکز انجام می‌گرفت، پیچیده تر شده است.  شرکت های تولید کننده [برق] هم اکنون در معرض سطوح بالاتر ریسک قرار داشته، لازم است که رفتار استراتژیک رقبای خود را در بازارهای ناقص بررسی، و از عهده عدم قطعیت های ناشی از تصمیم گیریهای تنظیمی، قیمت های سوخت، تقاضا، رفتار رقابتی در بازار برق، و میزان آب جاری برآیند. در چارچوب های تنظیمی، از آنجا که تصمیم گیریهای مربوط به توسعه  ظرفیت تولید معمولا توسط یک برنامه ریزی مرکزی صورت می گیرد، پیشبینی آنها ساده تر و در نتیجه با ثبات تر است. تکنیکهای اصلی جهت مدل کردن این نوع تصمیمات، روش های تصمیم گیری چند ضابطه ای [١] است که اغلب به یک مسئله مینیمم سازی کاهش می یابد. برای مطالعه جزییات بیشتر می توان به مرجع [٢] مراجعه کرد.

ترجمه مقاله گسترش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق

قیمت : 13000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله گسترش ظرفیت تولید در بازارهای آزاد برق,ترجمه مقاله گسترش ظرفیت تولید ,در بازارهای آزاد برق, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله پروژکتور لیزری سینمای خانگی

    دسته :

    برق

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده18
    قیمت : 13000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله پروژکتور لیزری سینمای خانگی :

دانلود ترجمه مقاله پروژکتور لیزری سینمای خانگی

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Home Built Laser Projector
عنوان فارسی مقاله: پروژکتور لیزری سینمای خانگی.
دسته: برق
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ١٨
چکیده
به نظر من همه تاثیر لیزرها را در سکوهای نمایش، سالن رقص و جشن ها مشاهده کرده اند. دو دسته در ارتباط با تاثیر لیزر وجود دارد. یکی اثر پرتو می باشد، این مورد، پرتوهای لیزر را که در هوا سیر می کنند، به بیننده نشان می دهد. دومی اثر بر روی صفحه نمایش می باشد، این مورد تصاویر لیزری را که بر روی صفحه با جا به جایی نقاط لیزری ترسیم می گردند، نشان می دهد. مورد اول نسبت به دومی ترجیح داده می شود. اثر پرتو بسیار هیجان انگیز می باشد، به صورتی که بسیاری از نمایش های نور لیزری این مورد را نشان می دهد. تجهیزات لیزری که در نمایش های نور لیزری کار می کنند، به نام پروژکتور لیزری می باشند.
این موارد به عنوان پروژه های چالش انگیز برای برای ساخت پروژکتور لیزر با درجه بندی تخصصی می باشد. مهمترین جزء مورد استفاده در پروژکتورهای لیزری به نام واحد لیزری می باشند. لیزر He-Ne (هلیوم- نئون) در عصر امروزی مورد استفاده قرار می گیرد، لیزر گازی ترکیبی چند رنگی، در حال حاضر برای پروژکتورهای لیزری گران قیمت مورد استفاده قرار می گیرد و لیزرهای نیمه هادی به عنوان تجهیزات لیزری جدیدی می باشند که اخیرا مورد استفاده قرار گرفته اند. به هر حال واحد لیزری بسیار هزینه بردار بوده و لیزر گازی He-Ne (هلیوم- نئون) نمی تواند به طور مستقیم مدوله شود، به صورتی که نمی توانم در ارتباط با خرید واحد ایزر و مدولاتور تصممی بگیرم. در سه ماه اول سال ٢٠٠۴، مدول لیزری نیمه هادی قابل قبولی از کیوریستو دنشی خریداری شد و تصمیم را برای آغاز این پروژه که مدت ها در ذهن داشتم گرفتم.

ترجمه مقاله پروژکتور لیزری سینمای خانگی

قیمت : 13000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله پروژکتور لیزری سینمای خانگی,ترجمه مقاله پروژکتور لیزری, سینمای خانگی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله بمب های الکترومغناطیسی فرضی

    دسته :

    برق و الکترونیک

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده77
    قیمت : 19000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله بمب های الکترومغناطیسی فرضی :

دانلود ترجمه مقاله بمب های الکترومغناطیسی فرضی

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Hypothetical electromagnetic bomb
عنوان فارسی مقاله: بمب های الکترومغناطیسی فرضی
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٧٧
چکیده
هدایت انرژی توسط بشر یک داستان تخیلی علمی نمی باشد. این ها تسلیحات واقعی می باشند که در سناریوهای واقعی مورد آزمایش قرار می گیرند… و کشورهایی که آمادگی استفاده از این انرژی های هدایت شده را ندارند از حرکت باز می ایستند و یا بدتر با استفاده از تجهیزات سنتی و از کار افتاده جنگی ، متحمل شکست می گردند. آن ها پیشرفتی نداشته و همانند تمدنی می گردند که همچنان به تیر و کمان خود وابسته بوده و در برابر تفنگ و گلوله و بمب به زانو در می آیند.
در این بررسی  ، نظریه HPM (منبع قدرت میکروویو) و اصول طراحی کلی معرفی شده در تحقیقات قبلی ، به تعریف مفاهیم مربوط به بمب های الکترونیکی می پردازند. بمب الکترونیکی شامل منبع قدرت میکروویو HPM ، موج بر مناسب و یک آنتن/الکترود بازتابنده می باشد.پالس هایی که توسط منبع قدرت میکروویو (HPM) ایجاد می گردد به صورت امواج مستطیلی شکل می باشد.
در ابتدا ، نظریات مربوط به فناوری HPM تعریف می گردد. در مرحله بعد ، خروجی های پرتو این ابزار توصیف شده و به منظور تعریف الگوی انتشار امواج الکترومغناطیسی ایجاد شده برای تخمین تابع دامنه مورد استفاده قرار می گیرد. سپس مکانیسم دوگانه بین ابزارهای خروجی HPM و سیستم هدف تعریف می گردد. بعد از تعریف قدرت انفجار بمب های الکترونیکی از منبع HPM، تاثیر سیستم های الکترونیکی مد نظر قرار می گیرد. مبنای این رسیدگی ها بر اساس حد آستانه شناخته شده سیستم های الکتریکی می باشد. تاثیرات احتمالی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته و میزان کشنده بودن آن ها در ارتباط با اهداف مختلف مورد ارزیابی قرار می گیرد. نموداری از توصیف این جریانات در شکل ١۵ نشان داده شده است.

ترجمه مقاله بمب های الکترومغناطیسی فرضی

قیمت : 19000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله بمب های الکترومغناطیسی فرضی,ترجمه مقاله بمب الکترومغناطیسی فرضی,ترجمه مقاله بمب های الکترومغناطیسی ,فرضی, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • ترجمه مقاله تاثیر بازده انرژی با کاربرد نهایی بر شبکه توزیع

    دسته :

    برق و الکترونیک

    فرمت/ورد تعداد صفحات ترجمه شده9
    قیمت : 8000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد ترجمه مقاله تاثیر بازده انرژی با کاربرد نهایی بر شبکه توزیع :

دانلود ترجمه مقاله تاثیر بازده انرژی با کاربرد نهایی بر شبکه توزیع

فهرست

عنوان انگلیسی مقاله: Impact of end-use energy efficiency on the distribution network
عنوان فارسی مقاله: تاثیر بازده انرژی با کاربرد نهایی بر روی شبکه توزیع
دسته: برق و الکترونیک
فرمت فایل ترجمه شده: WORD (قابل ویرایش)
تعداد صفحات فایل ترجمه شده: ٩
 تعداد صفحات انگلیسی مقاله :۴
چکیده
بازده انرژی برای بازارهای برق امروزی بسیار مهم می باشد. توجه به راندمان، پایداری و مسئولیت های اجتماعی شرکت به عنوان امر کلیدی در ارتباط با تاسیسات جهانی به شمار می آید. این مقاله خلاصه ای از روش های مراکز تولید برق ایتالیا را در ارتباط با بازده انرژی با کاربرد نهایی به منظور کاهش مصرف برق از طریق اقداماتی که به مشتریان نهایی می گردد، توضیح می دهد.
از سال ٢٠٠۴، اهداف مربوط به صرفه جویی انرژی سالانه توسط قانون گذاران ایتالیایی توسط موسسات صرفه جویی در انرژی (ESCOs)، گواهینامه صرفه جوی انرژی و پیاده سازی مکانیسم تجاری معتبر  مطرح شد.
شرکت انل، به دلیل اهمیت و تعهد شرایط بازاری و توسعه پایدار، نقش راهبردی را را برای دستیابی به اهداف داخلی و ترویج استفاده منطقی از انرژی ایفا می کند.
اهداف بازدهی انرژی در کشور ایتالیا
بازده انرژی کاربردی در بسیاری از کشورهای اتحادیه اروپا و در سطح جهان مورد توجه بوده است.آن راهی را در ارتباط با پیشرفت جوامع توسعه یافته پیش رو می گذارد. بسیاری از قانون گذاران از پروژه بازده انرژی کاربردی حمایت کرده اند.
سیستم بازده انرژی در ایتالیا بر مبنای بخش نامه های سیاسی می باشد.
– اجرای پروتکل کیوتو: کشور ایتالیا متحد شده است تا آلاینده های خود را تا ۶.۵ درصد بین سال های ١٩٩٠ و ٢٠٠٨-٢٠١٢ برساند.
– نیاز باری تطبیق با بخش نامه های اروپایی، در ارتباط با آزادی بازار برق و گاز بنا به حکم   در مارس ١٩٩٩ و حکم  در می ٢٠٠٠ که امتیازی را برای شرکت های پخش ایجاد کرده است شامل فعالیت هایی می باشد که باعث افزایش بازده انرژی و کاربرد نهایی آن بر طبق به اهداف کمیتی که توسط وزیر صنایع و وزیر محیط زیست بیان شده است می شود.

ترجمه مقاله تاثیر بازده انرژی با کاربرد نهایی بر شبکه توزیع

قیمت : 8000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]

نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: جمعه 28 آبان 1395برچسب:ترجمه مقاله تاثیر بازده انرژی با کاربرد نهایی بر شبکه توزیع,ترجمه مقاله ,تاثیر بازده انرژی, با کاربرد نهایی بر شبکه توزیع, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , intelfil.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com