خرید ساعت مچی

|

صفحات پاپ آپ popup window

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع فایل های آموزشی

دانلود انواع مقاله تحقیق مقاله ترجمه شده نمونه سوالات پاورپوینت وسایر محصولات

با کلیک بر روی پرداخت آنلاین، به صفحه پرداخت هدایت خواهید شد و بعد از پرداخت از طریق کارت های اعتباری بانکی ، لینک دانلود فعال شده و می توانید فایل مورد نظر خود را دانلود کنید.

  • گزارش کار آموزی در یک آموزشگاه کامپیوتر

    دسته :

    گزارش کار آموزی

    فرمت/ورد تعداد صفحات 72
    قیمت : 5000 تومان

     

     
  •  
::
توضیحات بیشتر در مورد گزارش کار آموزی در یک آموزشگاه کامپیوتر :

گزارش کار آموزی در یک آموزشگاه کامپیوتر

فهرست مطالب

 

قسمت هاي اصلي رايانه

ورودي ها و خروجي ها

انواع پورت ها

اتصالات مربوط به شبكه و اينترنت

تشريح Power Supply يك رايانه

تشريح memory يك رايانه

hard disk و نحوه قرارگيري اطلاعات درآن

نحوه قرار گيري اطلاعات در هارد ديسك

كارت صدا

ريز پردازنده ها

 

راهنمای تصویری گام به گام نصب ویندوز ویستا

آموزش نصب لینوکس

 

بازیابی سیستم عامل ویندوز

تاریخچه آموزشگاه:
مجتمع آموزشی شایان ردیاب در سال ۱۳۷۹ فعالیت خود در زمینه آموزش کامپیوتر در ساختمانی به متراژ ۶۰ و تعداد ۶ دستگاه کامپیوتر و تعداد ۱۰ کاراموز و به مربی گری موسس و مدیر آموزشگاه به تربیت مربی پرداخت و توانست با تلاش بی وقفه خود توانست در دوره اول آموزش تعداد ۵ نفر از کارآموزان را در آزمون مربی گری شرکت داده که در آن دوره در کل استان فقط همان ۵ نفر آن هم در رشته رایانه کار درجه ۲ موفق به اخذ مدرک مربی گری شدند که تعداد ۳ نفر از آنها در آموزشگاه مشغول و ۲ نفر دیگر خود اقدام به تأسیس آموزشگاه نمودند.
سپس در سال بعد با توجه به استقبال بیشتر کارآموزان از آموزشگاه ناچار به تغییر مکان آموزشگاه شدیم و نهایتاً در سال ۱۳۸۵ با توجه به استقبال گسترده و کمبود فضا به فکر احداث ساختمانی در مرکز شهر که بتواند جواب گوی همشهریان و در خور و شأن کارآموزان باشد شدیم که توانستیم با یاری خداوند متعال این ساختمان را در سه طبقه و به مساحت ۷۲۰ متر مربع زیربنا احداث نماییم. که در حال حاضر ۲۲۰ متر از آن به آموزشگاه اختصاص دارد و انشاءالله ۲۲۰ متر دیگر آن در سال ۸۸ مورد بهره برداری قرار می گیرد.
در سال ۸۵ با توجه به امکانات آموزشگاه علاوه بر مجوز سازمان فنی و حرفه ای موفق به اخذ مجوز از سازمان مدیریت و برنامه ریزی جهت آموزش کارکنان دولت گردیدیم. که در سال ۸۸ در ارزیابی جدید موفق به اخذ رتبه ۳ در آموزش فنی و مهندسی از طریق سازمان مدیریت و برنامه ریزی شدیم. و همچنین این آموزشگاه موفق به دریافت لوح تقدیر از ریاست محترم سازمان فنی و حرفه ای کشور به عنوان مدیر نمونه کشوری شده است.
در ضمن طی چند سال گذشته تعداد ۹۸۰ نفر موفق به اخذ گواهی نامه مهارت از طرف سازمان فنی و حرفه ای و قریب به ۱۲۰۰ نفر از کارمندان محترم دولت موفق به اخذ گواهی مهارت از طرف سازمان مدیریت و برنامه ریزی شدند.
امید است در سال های آتی بتوان با همکاری سازمان مدیریت دولتی و سازمان فنی و حرفه ای رشته های آموزشی را گسترش داده و خدمات بیشتر و بهتری به هموطنان خود ارائه نماییم.
هدف موسسه
هدف اصلی موسسه آموزش حرفه های مختلف به متقاضیان و کارآموزان در راستای اگاه ساختن و آمادگی انجام کار و فعالیت در جامعه و پیشرفت و توسعه کیفی فعالیت های روزمره به منظور تفکر و نواوری در حرفه مربوطه.
اهداف جانبی موسسه ارتقاء و پرورش معنویات و تکوین شخصیت، احساس مسئولیت پذیری، استقلال، احترام به دیگران و انگیزه و علاقمندی به کار که به طور مستمر به مربیان منتقل شده است مربیان عزیز از این رهگذر به کاراموزان نیز انتقال دهند.
 

گزارش کار آموزی در یک آموزشگاه کامپیوتر

قیمت : 5000 تومان

[ بلافاصله بعد از پرداخت لینک دانلود فعال می شود ]



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: مهدی ׀ تاریخ: چهار شنبه 22 دی 1395برچسب:گزارش کار آموزی در یک آموزشگاه کامپیوتر,گزارش کار آموزی, در یک آموزشگاه کامپیوتر,گزارش کار آموزی آموزشگاه کامپیوتر,گزارش کار در یک آموزشگاه کامپیوتر, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , intelfil.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com